وبلاگ پرپولیس
  » 

  » ورزشی
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 210
بازدید کل : 78669
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم که لذت ببرید و باز هم به من سر بزنید.نظر یادتونرررررررررررررررررررررره.
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
» فقط نرم افزار گوشی موبایل
» ****lip2lip****
» متن عاشقانه عاشقانه متن هاي عاشقانه متن کوتاه شعر و متن عاشقانه عاشقانه اشعار عاشقانه متنهاي عاشقانه
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ طرفداران حقیقی و فشنگچی و آدرس germezete1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» 

 

 

مصاحبه ی سپهرحیدری

 

بیوگرافی؟من در ۲۹ خرداد سال ۱۳۵۹ در یک خانواده ی هفت نفره در شهر اصفهان بدنیا آمدم.یک برادر بزرگتر از خودم دارم به نام ساشا که سرمربی تیم پاس اصفهان بود والان بعداز گذراندن کلاس B مربیگیری ، دارای مدرک A آسیا در حد لیگ یک ایران هست.سه خواهر کوچکتر از خودم دارم هر سه تحصیل کرده! یکی از خواهرانم پزشکی ،دیگری فوق لیسانس پرستاری و خواهر کوچکم مهندس صنایع است و عضو تیم والیبال بانوان ذوب آهن.

کدوم منطقه ی اصفهان و کدوم بیمارستان به دنیا اومدی؟ منطقه ی یک اصفهان وبیمارستان ابن سینا

ساعتش یادته؟ ۴صبح

قد و وزنت؟ قدم ۱۸۸  و وزنم ۸۴ کیلو

از نظر اخلاقی به مادرت رفتی یا پدرت؟ به هردوتاشون

از پدر و مادرت بگو؟ پدرم سیاوش حیدری پیش از انقلاب در جام تخت جمشید عضو تیم ذوب آهن بود و در خط حمله بازی میکرد و آقای گل

پس از انقلاب هم در مقطعی سرمربی ذوب آهن بود و در سال های ۵۳-۵۲ سابقه ی دعوت شدن به تیم ملی را دارند.

مادرم هم بازنشته ی ارتش هستش و پیش از انقلاب عضو تیم ملی والیبال بانوان ایران بود.

برادرو خواهرتون ازدواج کردن؟ خیر

توی کدوم دانشگاه و چه رشته ای درس میخونی؟  شهرک غرب دانشگاه ایران زمین و در رشته ی مهندس مکانیک

مهندسی مکانیک در چه گرایشی؟ ساخت و تولید

چند ترمه درستو تموم کردی؟ من ۸ ترمه میتونستم تموم کنم ولی به خاطر سربازی طولش دادم

دوست داری تا مقطع دکترا ادامه بدی؟ اگه خدا بخواهد بله

اسمت رو کی انتخاب کرده؟ پدرو مادرم که اول دوست داشتن اسم من یاشار باشه که گویا قبول نکردن و در آخر نام سپهر رو انتخاب کردند.

اولین مربیت؟ جمشید رشیدی و پدرم سیاوش حیدری

اولین تیمت؟ ذوب آهن

چرا همیشه شماره ی ۳ میپوشی؟ خودم که دوست داشتم ۱۳ بپوشم به خاطر

نیستا ولی شماره ی ۳ رو به نیت امام حسین انتخاب کردم

تا چند سالگی فوتبال رو ادامه میدی؟ تا وقتی که بتونم و خدا بخواهد

شغل دیگه ای به غیر فوتبال داری؟ نه ولی دوست دارم استاد دانشگاه بشم

به غیر از پرسپولیس دوست داری توی کدوم تیم بازی کنی؟توی ایران هیچ تیمی

به غیر از تیم پرسپولیس از چه تیم دیگه ای خوشت میاد؟اول پرسپولیس دوم پرسپولیس سوم ذوب آهن

از تیم های اماراتی پیشنهاد داشته باشی میری؟ سال قبل پیشنهاد داشتم

ولی چون با پرسپولیس قرداد داشتم نرفتم!!

تا حالا به خاطر درگیری از بازی اخراج شدی؟ به خاطر درگیری نه ولی به خاطر اعتراض اخراج شدم

الگوی ورزشیت کیه؟ علی دایی که هم توی تحصیل و هم فوتبال موفق بوده

همیشه رابطش با خدا بوده و وقتی میبینم یه ذره راه اونا رو اومدم خیلی خوشحالم.

الگوی غیر ورزشی؟ پدر ومادرم

فکر میکنی غیر از دفاع میتونی توی پست دیگه ای بازی کنی؟من قبلا تیم نوجوانان که بودم مهاجم بودم و آقای گل هم شدم پرویز ابوطالب به من گفتن که اگه توی پست دفاع بازی کنی موفق ترمیشی و میتونی تیم ملی هم بازی کنی

بهترین مربی توی ایران؟ مربی خوب زیاد داریم

نظرت در مورد دعوت نشدنت به تیم ملی؟ والا عادت کردم حقم خورده بشه

تو تیم ملی وعادت کردم دعا کنم برای موفقیت تیم ملی.

خصوصیات همسر آیندت؟ اول اینکه نجیب باشه-با اصل و نسب باشه

زیبا باشه-تفاهم اخلاقی داشته باشیم-تحصیلات بالایی هم داشته باشه

دوست داری همسرت چه رشته ای خونده باشه؟ رشته ی فنی یا مهندس ،دکترا

توی تهران تنها زندگی میکنی؟ نه با مادرم زندگی میکنم وگاهی اوقات خواهرهام،برادرم و پدرم هم میان بهم سر میزنن.خیلی کم میشه که تنها باشم

چون خانواده ی من ورزشی هستن هیچ وقت منو تنها نمیزارن و روی

 تغذیه ی من حساسن ومن دست تک تک شونو میبوسم.

خونت اجارس یا شخصیه؟ اجاره ای

کدوم محله ی تهران زندگی میکنی؟ سعادت آباد

کی رو بیشتر از همه دوست داری؟ خانوادمو

تعطیلات کجا رفتی؟ ترکیه،ما جایی رفتیم که ریلکس باشیم و استراحت کنیم

و چندمدت حرف از فوتبال نباشه که تقریبا نزدیک یونان رفتم دقیقا دوتا خانواده پرسپولیسی تیر بودن و از صبح تا شب پرسپولیس رو تشویق میکردن واصلا نتونستیم استراحت کنیم.باعث افتخار بود.

توی جام جهانی طرفدار کدوم تیمی؟ آرژانتین

به نظرت کدوم تیم اول میشه؟ آرژانتین یا آلمان

وقتی گل دقیقه ی ۹۶ رو به سپاهان زدی چه احساسی داشتی؟

خیلی خوشحال بودم اصلا قابل وصف نیست ولی وقتی گل را که زدم

سرو صدای هواداران را نمیشنیدم و تنها در گوشه ی چشمم یک سری رنگ

قرمز می دیدم که تماشاگران بودند بعد سیصد نفر ریختند سرم که نفسم در نمی آمد و خوشحال بودم که باعث خوشحالی این همه جمعیت شده ام.

بعد از گل قهرمانی برخورد مردم اصفهان باهات چه طور بود؟

مردمان اصفهان همه آدم های بافرهنگی هستن ولی تعدادی ناراحت بودن

ومشکلاتی برام ایجاد کردن به خصوص خانوادم که الانم هستش ازاین گلی که من زدم و الان هم وقتی میبینن از دستم ناراحت هستن

راسته که توی بازی با سپاهان با هادی عقیلی درگیر شدید؟ نه

چه حسی داری وقتی میبینی که حماسه ساز اصلی ۹۶ رویایی شدی؟

باور کنید یک معجزه بود که اون روز اتفاق افتاد و گفتن این حس اصلا

قابل وصف نیست.ولی مردم خیلی به من لطف داشتند.باورتون نمیشه من و مادرم رفتیم مشهد نمیدونید مردم توی خیابون امام رضا چه کارا که نمیکردند.وقتی برای زیارت رفتم هشون کمکم میکردن تا به ضریح برسم مادرم اصلا باورش نمیشد.اینها  هیچ جای دنیا اتفاق نمیفته!هر چی از اون موقع بیشتر میگذره بیشتر به این معجزه پی میبرم

چرا همه بهت میگن خسیس؟چون من اصفهانی هستم به من میگن ولی بدونید من خیلی آدم دست و دلبازی هستم ایکس لارژم و اونایی که میگن من خسیسم میخوان منو اذیت کنن در صورتی که شاید از من به اونها چیزی رسیده باشه ولی از اون ها حتی به انداره ی یک ادامس هم به من چیزی نرسیده.

آشپزی بلدی؟ بله برنج بلدم

کارای خونت رو خودت انجام میدی یا کارگر داری؟ از اونجا که من خیلی حساسم به تمیزی  همه رو خودم انجام میدم

کدوم تیم و بازیکن خارجی رو دوست داری؟ تیم رئال مادرید و بازیکن الکساندر نستا

بازیکن ایرانی مورد علاقه؟ کریم باقری

رابطتت با محسن و شیث و کریم چطوریه؟ من روابط عمومیم خوبه وبا همه خوبم

دوست صمیمی فوتبالی و غیر فوتبالیت؟ فوتبالی فرزاد آشوبی و میثاق معمارزاده غیر فوتبالی امین رستمی(خواننده)

چرا رابطتت با بازیکن های خارجی اینقد خوبه؟فکر کنم به خاطر اینه که زبان انگلیسی بلدم ،فوق العاده نیست ولی یه چیزایی بلدم من به اونا اصفهانی یاد میدم اونا هم به من زبانشونو یاد میدن.

خوش تیپ ترین بازیکن تیم؟ اول خودم بعد از من اشپیتیم

کمترین نمره ی دوران مدرسه؟ ۱۰

چرا اینقد مهربونی؟ خدا منو خوش قلب آفریده (خنده...)چون خردادی هستم

اگه یه دختر داشته باشی به پسری مثل سپهر میدی؟ شک نکن حتما دخترم رو میدادم سپهر پسر صاف و ساده ایه هیچی توی دلش نیست.نه این که بخوام از خودم تعریف کنم ولی من یه اخلاق خوبی دارم که خدا همیشه به خاطر این اخلاقم کمکم کرده اینکه بد هیچ کس رو نمیخوام

مدل ماشینت؟ سانتافه مشکی

مارک عینک دودیت و قیمتش؟ مارک پلیس و حدود ۲۰۰هزار تومن

مدل گوشیت؟ نوکیاٍE72

اسم بلوتوثت؟ سپهر۹۶

بیشترین قبض موبایلی که پرداخت کردی؟بیشترینش ۳۰۰هزار بوده ولی

 رنجش ۱۰۰هزارتومنه

تیکه کلامت؟ باریک ا...

بهترین اتفاقی که در سال ۸۸ داشتی؟شکسته شدن طلسم دربی بود

نظرت در مورد هوادارای خانم و ورود آنها به استادیوم چیه؟حتما باید هرچه سریعتر اتفاق بیافته و اگه توجه کرده باشید الان تعداد هوادارای خانم بیشتر از آقایان شده!!

بهترین بازیکن پرسپولیس؟ بدون شک کریم باقری

کی رو بیشتر دوست داری؟ همه رو دوست دارم ولی بیشتر خانوادمو

با میثاق رابطه ی خانوادگی داری؟ رابطه خانوادگی نداریم ولی رفاقتمون شدیده

فوتبالیست نمیشدی چکاره میشدی؟ استاد دانشگاه

شب کی میخوابی و بیدار میشی؟ سعی میکنم ۱۲ بخوابم و صبح اگه تمرین داشتیم ۷-۸بیدار میشم و اگه تمرین نبود تا ۱۲-۱ میخوابم.

دست و دلبازترین بازیکن تیم؟ خودم و مهدی شیری و کریم باقری

چندتا خط موبایل داری؟ یکی

مزاحم تلفنی هم داری؟ زیاد

عطر چی میزنی؟ دیزل اسپورت

کدوم شهر ایران رو بیشتر دوست داری؟ شهر مقدس اصفهان-تهرانم دوست دارم شیراز و مشهد رو هم به خاطر امام رضا دوست دارم

از چه گلی خوشت میاد؟ یاس

غذای مورد علاقت؟ همه ی غذاهایی که مادرم درست میکنه رو دوست دارم ولی چلو مرغی که مادرم میپزه توی ایران تکه.

از چه غذایی بدت میاد؟ اسفناج

میوه ی مورد علاقه؟ کیوی

بازیگر مرد و زن ایرانی مورد علاقت؟ از بازی های رضا عطاران و علی صادقی وجواد رضویان خوشم میاد ولی حیف که جواد استقلالیه!!

بازیگر زن هم خانم نیکی کریمی که یکی از طرفداران تیر پرسپولیس هم هستش.

آخرین فیلمی که در سینما دیدی؟ نیش زنبور

اسم دختر و پسر چی دوست داری؟ پسر عرشیا و دختر آرشیدا

دوست داری بچه اول پسر باشه یا دختر؟ مهم اینه که سالم باشه ،بخدا دوست دارم فقط سالم باشن فرقی نمیکنه ولی دوست دارم یک پسر داشته باشم که هرچه سریعتر توپ رو بندازم جلوش و اوت انداختن بهش یاد بدم

کلا از بچه خوشت میاد؟ ۱۰۰درصد شک نکنید

تا حالا عاشق شدی؟ به معنای واقعی ۱۰۰درصد نه اگه ۱۰۰درصد عاشق بشم  مطمئن باشید ازدواج میکنم

از چه رنگی خوشت میاد؟ قرمز و سفید

خواننده ی مورد علاقه؟ امین رستمی و در سنتی هم افتخاری و اصفهانی

محبوبیت خوبه یا مشهور شدن؟ هردوتاش خوبه مهم اینه آدم جنبشو داشته باشه

آرزوی کودکیت؟ آرزو داشتم یه روز یه فوتبالیست بزرگ بشم وخدا کمکم کنه که اینقدی بزرگ بشم که بتونم به دیگرون کمک کنم.

از معلمات کتک خوردی؟ یک بار از ناظم مون کتک خوردم که اومدم فردین بازی دربیارم من نماینده ی کلاس بودم و توی کلاس نبودم و بچه ها شلوغ میکردن که ناظم اومد و گفت کتک نمیزنم کی شلوغ میکرد؟ منم جلوی بچه ها خواستم بامعرفت بازی در بیارم گفتم من بودم که اینقد منو کتک زد و از انضباطم کم شد و فردای اون روز هم پدر و مادرم رو خواست که بیان مدرسه.

اسم فیلمی که توش بازی کردی؟ "نازنین مادر من" فیلمی بود که من در ۶سالگی بازی کردم

دوست داری بازیگری رو دوباره تجربه کنی؟ نه اصلا همین بتونم درسمو بخونم واسه خودش کلیه

زود عصبانی میشی یا دیر؟ سعی میکنم دیر عصبانی بشم ولی اگه بشم

بدجور عصبانی میشم

بهترین هدیه؟ هدیه ای که همیشه از پدر و مادرم میگیرم چون مایه ی برکته

بهترین ملاقات زندگیت؟ با آقای کاشانی بود که اومدم پرسپولیس

اهل مطالعه هستی؟ مطالعه ی درسی خیلی وقت ندارم برای مطالعه ی غیردرسی

روزنامه میخونی؟ ورزشی زیاد

روی خط سرخ هواداران رو چی؟ اول این قسمت رو میخونم و بعد

 مطالب های دیگه رو.

 

تا حالا تصادف کردی؟ تا چند سال پیش خوراکم این بود که جلوم میزدن رو ترمزماشینایی که خانوم بودن که ۵ بار این اتفاق برام افتاد و هر دفعه هم من مقصر میشدم جون من از عقب میزدم و تند تند کاپوت ماشینم رو عوض میکردم ولی خدا رو شکر گوش شیطون کر چند سالیه دیگه خانمی جلوم محکم نمیزنه روی ترمز!!!

اوقات فراغت چیکار میکنی؟ من بولینگ بازی میکنم یا میرم اینترنت!!

توی زندگی مدیون کی هستی؟ خدا و پدر و مادرم

تا حالا کسی دلت رو شکسته؟ بله تا دلت بخواد

توی لباس خریدن اهل مارک و مد هستی؟ چیزای تک میپوشم و دنبال مد نیستم دوست دارم چیزایی بپوشم که تک باشه

آخرین باری که از ته دل گریه کردی؟ بازی با شاهین بوشهر بود

که ۴تا گل خوردیم وقبلش هم بازی با الغرافه بود

ماهواره میبینی؟ نه زیاد، تلوزیونشم نمیتونم زیاد نگاه کنم مگه فیلمای طنزفیلم بخوام ببینم میرم سینما

اهل زیارتگاه و امام زاده رفتن هستی؟ من همیشه اگه یه هفته نرم  امامزاده صالح انگار یه چیز گم کردم!!

از پدربزرگات و مادربزرگات در قید حیات هستن؟ مادر مادرم الان زنده هستن

جشن قهرمانی میری؟با کی میری؟ مگه میشه نرفت،با خانواده دعوت شدیم میرم

هوادارات چطور میتونن باهات در ارتباط باشن؟ از طریق ایمیلم

Sepehr_hy@yahoo.com

سقف آرزوهات؟ توی زندگی سقف آرزوهام اینه هیچ نیازمندی توی دنیا نباشه

یک دعا؟ تمام مریضان شفا پیدا کنند

یک بیت شعر؟  پرسپولیس قهرمان میشه       خدا میدونه که حقشه

امسال هم به لطف یزدان و بچه ها              بازم پرسپولیس قهرمان میشه

یک جمله تقدیم به هواداران؟  از ته ته دلم  و قلبم واقعا دوسشون دارم

اولین کلمه ای که به ذهنت میرسه:

خدا: یار همیشگی

مکه: نزدیک ترین نقطه رسیدن به خدا

قرآن: آرامش بخش دلها

مادر: دلسوز همیشگی

پدر و مادر: دلسوزان واقعی

همسر:همراه همیشگی

دانشگاه: محل ارتقا دانش

اصفهان: شهر زیبا و با فرهنگ

قم: شهر زیارتی

جمکران: محل دعا برای ظهور آقا

دقیقه ی ۹۶: یکی از معجزه های خدا

پرسپولیس: عشق جاویدان

شیش تایی ها: نتیجه ی جبران نشدنی 

 تیم ملی: نهایت آرزوی هر بازیکن

برنامه نود: خیلی به گردن فوتبال حق داره

عشق: واقعیش سخت پیدا میشه

خسیس: توی اصفهان نداریم

جراحی بینی: دست بردن توی حکمت خدا

ازدواج: سنت حسنه ی مسلمان ها

نیمکت: خیلی دردناکه

زن ذلیل:زیاد داریم

مجردی: تا یه اندازه ای خوبه

موبایل: سرطان زا

تنهایی: یه وقتایی خوبه یه وقتایی بد

شکست: پل پیروزی

استقلال: رقیب همیشه بزرگ

دربی: حساس ترین بازی فصل

آقای کاشانی: مدیر محبوب

محمود خوردبین: بهترین بازیکن تاریخ پرسپولیس

علی پروین: اسطوره ی فراموش نشدنی

حسین عبدی: یکی از با دانش ترین مربیان ایران

قطبی: مربی با کلاس و با دانش

کریم باقری: اسطوره ی تمام نشدنی

محسن خلیلی: رفت و برگشت

اشپیتیم آرفی:  عشقه عکس

هوار محمد: بی نظم

بادامکی: عاشق واقعی

میثم بائو: آخر استرس

برادران شیری: یکی خسیس یکی لارژ

نبی باقریها: اسطوره ی زیبایی

مجتبی زارع: فراری تیپ صفر

میثاق: همیشه ناراضی و غرغرو

حقیقی: عشقه شهرت

شیث رضایی: شیطون ترین بازیکن دنیا

شکوری: سرزبون دار

علیرضا محمد: اسطوره ی راست ایران

توره: بی معرفت ترین بازیکن ایران

تورس: یه ساله  توافته

کاکا: با نمک ترین بازیکن دنیا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي