» تصاویر ژاوی هرناندز

  » ورزشی
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 78602
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم که لذت ببرید و باز هم به من سر بزنید.نظر یادتونرررررررررررررررررررررره.
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
» فقط نرم افزار گوشی موبایل
» ****lip2lip****
» متن عاشقانه عاشقانه متن هاي عاشقانه متن کوتاه شعر و متن عاشقانه عاشقانه اشعار عاشقانه متنهاي عاشقانه
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ طرفداران حقیقی و فشنگچی و آدرس germezete1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» تصاویر ژاوی هرناندز
 

 

 


 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 5 شهريور 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» تصویر کارلس پویول

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 5 شهريور 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» تصاویر پپ گواردیولا

 




 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 5 شهريور 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» هاشمیان:بعد از تعطیلات با تیم مبفاوتی به لیگ باز می گردیم.
 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعطیلات پیش رو، زمان مناسبی برای هماهنگی و آمادگی بیشتر بازیکنان است و من سعی می کنم در این زمان، با آمادگی کامل در خدمت تیم باشم.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، وحید هاشمیان مهاجم سرزن و با تجربه سرخپوشان صبح امروز (شنبه) در کلینیک باشگاه حضور یافت تا انگشت مصدومش را مورد مداوا قرار دهد و سپس در مصاحبه ای اختصاصی با سایت باشگاه پرسپولیس به سوالات ما پاسخ داد:

ابتدا در خصوص شرایط بدنی و وضعیت انگشت آسیب دیده ات بگو...

امروز برای مداوای انگشت دستم به کلینیک باشگاه آمدم. حدود 10 روز است که دستم را باز کرده ام ولی عکسی که گرفتم نشان می دهد، انگشت دستم هنوز صد در صد جوش نخورده اما مشکلی برای انجام تمرینات ندارم و خدا را شکر، توانستم خودم را به لیست 18  نفره تیم برسانم. این تعطیلات فرصت خوبی است برای من و دیگر بازیکنان که بتوانیم با هماهنگی و آمادگی بیشتر در بازی های آینده شرکت کنیم.

بازی برابر تیم صنعت نفت را چطور ارزیابی می کنید؟

ما در بیشتر بازی های قبلی، مثل بازی مقابل ملوان و مس سرچشمه واقعا بدشانسی آوردیم. در بازی برابر ملوان در اوج برتری و حملات فراوان، گل خوردیم. در بازی با مس سرچشمه نیز ابتدای بازی گل خوردیم اما در این بازی برابر صنعت نفت با هوش بودیم و از فرصت های بدست آمده استفاده کردیم. این برد باعث افزایش روحیه تیم شد و حالا کادر فنی با خیال راحت می تواند از این تعطیلات استفاده کرده و تیم را در جهت هماهنگی، انجام کارهای تاکتیکی و آماده سازی هدایت کند.

عملکرد جواد کاظمیان چطور بود؟

خیلی خوشحالم از اینکه جواد خوش درخشید و به همه روحیه داد. در شرایطی که مهاجمان پرسپولیس با مصدومیت مواجه شده اند و تیم نیاز به استفاده از موقعیت های گلزنی داشت، جواد عصای دست تیم شد و روحیه مضاعفی را ایجاد کرد. کاظمیان بازیکن با استعداد و باهوشی است و در دو بازی که به میدان رفته، چهار گل به ثمر رسانده و اگر به آمادگی صد در صد برسد، قطعا بهتر از اینها کار می کند.

شرایط ورزشگاه و حمایت هواداران را چگونه ارزیابی می کنید؟

ما در چند بازی خانگی علیرغم برتری، گل اول را خوردیم و این شوکی بود برای هواداران، کادر فنی و بازیکنان، نیاز داشتیم با حمایت هواداران از این حالت خارج شویم ولی نباید با عجله برخی هواداران مواجه می شدیم چرا که در آن شرایط، برخی قصد سوء استفاده داشتند و منتظر موقعیت برای فاصله اندازی بین هواداران و تیم بودند که شکر خدا با هوشیاری هواداران این ترفند خنثی شد و پرسپولیس با برد مقابل صنعت نفت به استقبال تعطیلات دو هفته ای می رود تا با یک تیم متفاوت به این مسابقات بازگردد.

عملکرد تیم در پنج هفته اول را چطور دیدید؟

ما در این 5 هفته ابتدایی مسابقات لیگ، بجز نتیجه، بازی های خوبی را ارائه دادیم اما اول فصل است و همه مسیر ها برای رسیدن به یک تیم ایده آل و کسب نتایج مطلوب باز است.

با توجه به مشکل پرسپولیس در خصوص مصدومیت مهاجمان، نظرت در مورد خط حمله این تیم چیست؟

این شرایط طبیعی است، البته با کمی بدشانسی. من در اولین جلسه آسیب دیدم و مهرداد نیز با مصدومیت مواجه شد و از سوی دیگر هادی نوروزی هم به جمع آسیب دیدگان اضافه شد و پرسپولیس از ابتدای راه با بدشانسی مواجه شد اما امیدوارم بازیکنان مصدوم هر چه زودتر به تیم اضافه شوند تا با آمادگی کامل به جمع مدعیان ملحق شویم.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 5 شهريور 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» مصاحبه با کمالوویچ

شروع نه چندان مطمئن و همراه با تزلزل پرسپولیس در لیگ یازدهم باعث‌شدتا سرخپوشان برای رفع بخشی از ضعف‌های خود، تصمیم به استخدام یک مربی بدنساز بگیرند.
سردار گمالوویچ‌گزینه‌ای بود که پس از توافقات اولیه به سرعت کار خود را با پرسپولیس آغاز کرد تا پس از چند سال غیبت در فوتبال ایران یکبار دیگر شاهد حضور این مربی صرب روی نیمکت یکی از تیم‌های لیگ برتری باشیم.


شروع نه چندان مطمئن و همراه با تزلزل پرسپولیس در لیگ یازدهم باعث‌شدتا سرخپوشان برای رفع بخشی از ضعف‌های خود، تصمیم به استخدام یک مربی بدنساز بگیرند. سردار گمالوویچ‌گزینه‌ای بود که پس از توافقات اولیه به سرعت کار خود را با پرسپولیس آغاز کرد تا پس از چند سال غیبت در فوتبال ایران یکبار دیگر شاهد حضور این مربی صرب روی نیمکت یکی از تیم‌های لیگ برتری باشیم.

*از سابقه حضورتان در فوتبال ایران کمی توضیح می‌دهید؟
سال اولی که به ایران آمدم در تیم استقلال شاغل بودم و پس از آن نیز حدود ۶ ماه در استقلال اهواز و شش ماه نیز در عقاب حاضر بودم. در انتها نیز ۲ سال در کادر فنی پاس همدان حضور داشتم.
*چه شد که به پرسپولیس آمدید، شناخت شما از این تیم تا چه حدی است؟
محسن عاشوری بزرگترین نقش را داشت. زیرا پیشتر نیز دو سال با هم در پاس همدان همکار بودیم و از نحوه کار من آگاهی داشته و بسیار راضی بود. لذا او بیشترین تأثیر را در خصوص پیوستنم به پرسپولیس داشت،‌ در حالی که در خلال تابستان اکثر باشگاه‌ها با من تماس گرفتند و خواهان جذب من بودند.
*ارزیابی شما از شرایط کنونی پرسپولیس چیست؟
واقعیت این است که پرسپولیس بزرگترین باشگاه ایران بوده، ولی طبیعی است که این باشگاه آغاز چندان مورد انتظاری را نداشته است. پرسپولیس بازیکنان بزرگی مانند علی کریمی را جذب کرده است که در اوج آمادگی خود به نظر من زین‌الدین زیدان ایران محسوب می‌شود و یا هاشمیان که یکی از بهترین گلزنان بوندس‌لیگا بوده و البته چند تن از بهترین بازیکنان ایران از قبیل غلامرضا رضایی، نوری، نصرتی، نورمحمدی و مازیار زارع جوانانی که آینده خوبی پیش رو دارند. به طوری که وظیفه ما آماده‌سازی تیمی است که در حداقل زمان ممکن در سطح ایران و آسیا بتواند شانه به شانه حریفانش جلو برود.

به نظرم باید هر چه سریعتر این بحران را پشت سر گذاشت که قطعاً‌در این شرایط بزرگترین کمک از جانب هواداران خواهد بود.
*به نظر شما تا چه اندازه مشکلات فعلی پرسپولیس و نتایج این تیم به مسائل بدنی و جسمانی بازیکنان برمی‌گردد؟
من در خلال سوابقم همواره به دنبال راهی بوده‌ام که راهگشای مسیرم به ایده‌آل‌ترین شرایط باشد. پس از دو، سه جلسه تمرین به سختی می‌توان اذعان داشت که تیم در کجای مسیر قرارگرفته است. ولی به نظرم هنوز فضایی برای پیشرفت وجود دارد. از طرفی وقفه چند هفته‌ای در لیگ به خوبی به کارمان خواهد آمد به طوری که بتوانیم یکی از آماده‌ترین تیم‌های ایران را از هر حیث بسازیم. واقعیت دیگر این است که چند بازیکن مصدوم داشته‌ایم و چند تنی هم با تأخیر به تیم ملحق شده‌اند. از این رو درصدد راهی هستیم تا در حداقل زمان لازم بتوانیم شرایط جسمانی آنان را به یک سطح قابل قبول برسانیم.
*به نظر شما چقدر طول می‌کشید تا این امر تحقق یابد و تمامی بازیکنان در یک سطح قابل‌قبول قرار بگیرند؟
من مطمئنم از وقفه‌ای که پیش ‌رو داریم می‌توانیم حداکثر استفاده را ببریم و تیم را به بالاترین حد ممکن از نظر آمادگی برسانیم.
*کمی از پرسپولیس فاصله می‌گیریم و نگاهی می‌اندازیم به مربیان صرب و کرواتی که به ایران در طول سال‌های اخیر آمده‌اند. به نظر گمالوویچ کدامیک از این مربیان در ایران موفق بوده‌اند؟
به طور کلی مربیان اهل یوگسلاوی سابق به شکل سنتی از مکتبی با کیفیت و قابل‌قبول هستند که نه فقط برای تمرین و آموزش دادن، بلکه آموزش‌های بیشتری نیز در زمینه چگونگی تولید بازیکن دیده‌اند. مصداق آن نیز در بزرگترین تیم‌های اروپایی قابل رویت است که حداقل یک بازیکن بزرگ از منطقه یوگسلاوی سابق را در خود جای داده‌اند. حتی می‌توان گفت که تقریباً یوگسلاوی بزرگترین تولیدکننده و صادر کننده فوتبالیست در سطح قاره سبز بوده است.
*حالا با این تفاسیر کدام مربی یوگسلاو در ایران کارنامه بهتری از خود به جا گذاشته است؟
به نظرم پروفسور برانکو ایوانکوویچ به واسطه راهیابی به جام‌جهانی ۲۰۰۶ بزرگترین تأثیر را در فوتبال ایران به جا گذاشته است. این حقیقت سیاه و سفید است.
* فکر می‌کنید سردار گمالوویچ‌ با توجه به سابقه خوبی که در ایران دارد، تا چه اندازه با پرسپولیس به موفقیت خواهید رسید؟
با توجه به حضور ۴ ساله‌ام در ایران و آشنایی عمیقم با ذهنیات فوتبالیست‌های ایرانی و مشاهده این موضوع که آنها تمایل فراوانی برای آموختن دارند، به نظرم با چنین میلی حتی دستیابی به موفقیت‌های بزرگ نیز امکان‌پذیر است. علی‌الخصوص اینکه بسیاری از مربیان خارجی دیگر نیز ایران را صاحب متعددترین استعدادهای ناب فوتبالی می‌دانند. مطمئنم که این موضوع در مورد پرسپولیس نیز کاملاٌ‌صادق است و در حداقل زمان ممکن، این موضوع ثابت می‌شود.
*آیا با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ، روی فرم آوردن تیم‌ها، از لحاظ بدنی آن هم در این مقطع از فصل، شدنی است؟
توان تیم‌ها در سراسر فصل از نظر بدنی در حال افزایش است ولی مطمئناً بهترین آماده‌سازی تیم‌ها پیش از فصل است. ولی در هر صورت باید از یکایک وقفه‌های حاصله در لیگ برای افزایش و ارتقای بیشتر آمادگی تیم بهره جست.
*به نظر شما چرا اکثر تیم‌های ایران با چالش بزرگی مثل عدم آمادگی کامل بازیکنان خود در طول فصل روبه‌رو هستند؟
به نظرم چون بیشتر تیم‌ها بعد از اردوی آماده‌سازی پیش از فصل طی رقابت‌های فصل دست از کار می‌کشند، آن هم به دلیل ترس از اینکه شدت کار موجب خستگی تیم می‌شود، در نهایت نتیجه عکس می‌دهد زیرا ساختار ارگانیک بازیکن ایرانی هیچ‌تفاوتی با ساختار بدنی بازیکنان اروپایی یا دیگر نقاط جهان ندارد. اگر در نظر بگیریم که فوتبالیست‌های اروپایی طی هفته سه مسابقه برگزار می‌کنند که در هر کدام از آنها بین ده تا سیزده کیلومتر می‌دوند و احساس خستگی نیز نمی‌کنند، آن وقت دلیلی نمی‌بینم که فوتبالیست ایرانی قادر به دویدن نبوده یا طی تمرینات نتواند چنین مسافتی را با دو بپیماید.
*آیا شما برای تمرینات خود از روش یا متدی خاص الگو می‌گیرید؟
این امری طبیعی است که در اروپا هیچ‌کسی مشرف بر همه چیز نیست و مربیان نیز در خلال گفت‌وگوهای تخصصی معلومات خود را کامل‌تر و به‌روزتر می‌کنند. از آنجایی که من جوانترین مربی در بوندس‌لیگای اتریش بودم، درک کردم که یکی از مهمترین حلقه‌های زنجیره موفقیت آمادگی جسمانی تیم است. علیرغم این که شانس آموختن از بزرگترین اساتید بدنسازی جهان نیز برایم فراهم شد مانند مربی بدنساز کاپلو (ایوانو کارمیناتی) و یا دکتر رایموند پرهین و البته بهترین دوست من بویان کرکیچ، راه را برای داخل شدن به سیستم باشگاه بارسلونا فراهم نمود.
*چه تفاوت‌هایی میان روشهای بدنسازی در ایران با کشورهای صاحب سبک وجود دارد؟
همه مکاتب با هم تفاوت دارند. در اروپا هیچ‌کاری بر حسب اتفاق صورت نمی‌گیرد و به هر بازیکنی به صورت انفرادی پرداخته می‌شود. یعنی هر بازیکنی از برنامه خاص خود برخوردار است. مدرک اثبات این ادعا نیز بزرگترین تیم حال حاضر دنیا، یعنی بارسلونا است. زیرا در وقفه تابستانی هر بازیکنی از مربی خصوصی برخوردار است که برنامه انفرادی تشکیل می‌دهد و منبع اطلاعات به مراتب بزرگتر است و همکاری مربیان بدنساز نیز به مراتب تنگاتنگ‌تر است. به طوری که بسیار سریع‌تر نیز به شیوه جدیدتر تمرینی دست می‌یابند و به همین واسطه نیز سریع‌تر به موفقیت می‌رسند. البته برای کسب جواز این کار حداقل باید دو دوره آموزشی را که بزرگ‌ترین اساتید جهانی مدرس آن باشند، با موفقیت پشت سر گذاشته شود. حتی بزرگترین کشور فوتبال جهان یعنی برزیل طی ده‌سال اخیر بهترین مربیان بدنسازی خود را برای بهبود دانش حرفه‌ای‌‌شان به آمریکا اعزام می‌کنند.
* اگر موافق هستید باز هم به پرسپولیس برمی‌گردیم. با این وجود که مدت کمی است به این باشگاه پیوسته‌اید، نظرتان در مورد اعضای کادرفنی پرسپولیس چیست؟
اولاً از پیوستن به یکی از بزرگترین تیم‌های آسیا بسیار خشنودم که در رأس آن شخصی منصوب شده که خدمات فراوانی را به فوتبال ایران ارائه داده است.
طی حضورم در این تیم کوشش و تلاش بزرگی را از جانب آقای استیلی مشاهده کردم. به خصوص مواضع فکری مثبت او مرا غافلگیر کرد که فقط میل به کسب نتایج مثبت در ایران دارد و حتی آسیا را نیز مدنظر گرفته است. به نظرم این امکان‌پذیر است و می‌بینیم نه فقط در کار تیم بلکه حتی در خود باشگاه نیز همه نفرات تلاش حداکثر خود را معطوف چنین اهدافی کرده‌اند.
* اگر بخواهید در شرایط فعلی به وضعیت آمادگی بازیکنان پرسپولیس نمره بدهید، چه نمره‌ای را برای آنها به ثبت خواهید رساند؟
به طوری که پیش از این ذکر کرده‌ام، فضای پیشرفت وجود دارد. من هرگز از وضع فعلی راضی نیستم و خواستار کیفیتی بهتر هستم.
* همانطور که می‌دانید به تیمی آمده‌اید که توقع زیادی از آن وجود دارد، توقعی که هنوز در مقطع فعلی برآورده نشده است.سردار گمالوویچ به عنوان یکی از اعضای کادرفنی پرسپولیس،‌ تا چه اندازه می‌تواند به این تیم برای بهبود شرایطش کمک کند؟
همان‌طور که گفتم در آغاز تابستان از تیم‌های متعددی در لیگ پیشنهاد داشتم و بزرگ‌ترین تبلیغ را در این زمینه بازیکنانی که تحت آموزش من بودند، انجام داده‌اند. همه این بازیکنان به خوبی می‌دانند که ساعت کار من از ۶ صبح آغاز می‌شود و سه ساعت نخست برنامه همان روز را تشکیل داده و حداکثر ساعت ۹ صبح در زمین چمن و یا در سالن بدنسازی حاضر می‌شوم. زمان بازگشتم به منزل نیز ساعت ۲۱ شب است. در خلال این مدت کارهای زیادی را می‌توان به انجام رساند ولی علیرغم آن گاهی من از کوتاهی زمان احساس نارضایتی می‌کنم. این چیزی است که بازیکنان می‌بینند و برای آن ارزش قائل می‌شوند. از این رو بسیاری از آنان دستخوش پیشرفت شده‌اند، همین طور هم در ایران کسانی بودند که هرگز جایی در تیم اول برای خود نمی‌دیدند، ولی اکنون تبدیل به نفرات اصلی تیم‌های لیگ برتری خود شده‌اند.


 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 4 شهريور 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» مصاحبه با ابراهیم شکوری

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از خیلی از تیم‌های بالای جدولی بهتر بازی می کنیم و کسانی که نگاه فنی به بازی ها دارند، قطعاً نظر من را خواهند داشت.


ابراهیم شکوری مدافع پرسپولیس درباره بازی با نفت آبادان گفت: مقابل نفت بازی خوبی را انجام دادیم و از همان لحظات ابتدایی سعی کردیم تا حریف را تحت فشار قرار بدهیم. چندین موقعیت مسلم گلزنی داشتیم و همین که توانستیم گل نخست را به ثمر برسانیم یک پوئن مثبت به شمار می آید.
در دیدار های قبلی در زدن گل اول مشکل داشتیم و یکی از دلایلی که نمی توانستیم نتیجه بگیریم، همین مساله بود.

وی ادامه داد: جلوی نفت نسبت به چهار دیدار گذشته بهتر بودیم و با خلق فرصت های گلزنی به خواسته مان که کسب پیروزی بود، دست پیدا کردیم. پرسپولیس از خیلی از تیم های بالای جدولی بهتر بازی می کند و کسانی که فنی به این زمینه نگاه می کنند، قطعا نظر من را خواهند داشت. پرسپولیس امسال برای قهرمانی بسته شده و با رسیدن به هماهنگی می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.
بازیکن پرسپولیس درباره عملکرد خودش برابر نفت نیز اظهار داشت: وظیفه من این است که بیشتر در کار های تدافعی شرکت کنم و به نوعی با جواد کاظمیان هماهنگ تر هستم. جواد بیشتر در فاز تهاجمی کار می کند و خودم نیز دوست دارم تا به او در جناح چپ کمک کنم. خوشحالم کاظمیان سه گل به نفت زد و او می تواند به همین روند رو به رشدش ادامه بدهد.
شکوری در مورد حمایت هواداران پرسپولیس از این تیم عنوان کرد: پرسپولیس با حمایت هوادارانش است که قدرتش دو برابر می شود و از این که آنها فقط ما را تشویق کردند و به مسائل حاشیه ای کاری نداشتند، تشکر می کنم. علی دایی دوستم است و از او تجربیات زیادی کسب کرده ام و مطمئن هستم که خودش نیز دوست ندارد تا اسمش در هر جایی آورده شود. با این حال من بازیکن پرسپولیس هستم و حتی حاضرم برای موفقیت تیمم و حمید استیلی سرم را نیز بدهم.
مدافع پرسپولیس در انتها گفت: هنوز بازی های زیادی تا پایان لیگ مانده و بعد از تعطیلات با قدرت بیشتری در میادین حاضر خواهیم شد.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 4 شهريور 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» خبر های کوتاه از پرسپولیس

 سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه محرومیت از حضور در بازی با استقلال قرار گرفتند.
* سامان آقازمانی، مازیار زارع و جواد کاظمیان بازیکنانی هستند که دو کارت زرد دریافت کرده اند و اگر در بازی با ذوب‌آهن اصفهان اخطار بگیرند، دیدار با استقلال را از دست خواهند داد.
* فیلم بازی های ذوب آهن با ملوان و فولاد و همچنین دیدار پرسپولیس با نفت آبادان در اختیار کادر فنی سرخپوشان قرار گرفت.


* پرسپولیسی ها روز گذشته ریکاوری کردند و سپس به استخر و سونای هتل المپیک رفتند.
* طی روز های آتی جلسه کمیته فنی در باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد.
* اردوی شهرستان سرخپوشان قطعی شده، اما هنوز نام شهر مورد نظر اعلام نشده است.
* رالف زومدیک بامداد پنجشنبه به آلمان سفر کرد و دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری به تهران باز می گردد.
* مهرداد اولادی همچنان پیگیر مطالبات 290 میلیونی خود از پرسپولیس است.
* هادی نوروزی زیر نظر گمالوویچ تمرینات اختصاصی خود را دنبال می کند تا به شرایط آرمانی برسد.

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 4 شهريور 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» مصاحبه با میثاق معمار زاده

مرتبط با : مصاحبه
 

 

میثاق معمارزاده در گفت‌وگویی در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: پس از چند هفته بدشانسی با شكست نفت آبادان روند رو به رشد خودمان را شروع كردیم و به موقع به شرایط ایده‌‌آل بازگشتیم. 

وی در پاسخ به این سؤال كه چرا در 4 بازی گذشته نتیجه نگرفتید گفت: ما در تمام بازی‌ها خوب بودیم اما مقابل صنعت نفت به هدفمان رسیدیم. در كار دفاعی هم به مراتب بهتر بودیم به همین دلیل در هفته پنجم مزد زحمت‌مان خود را گرزفتیم اما كار تمام نشده و این تازه اول راه است.

معمارزاده با اشاره به حضور دوباره‌اش در پرسپولیس گفت: در اولین حضورم در پرسپولیس برخی افراد در این تیم بودند كه برای آنها آرزوی سلامتی می‌كنم اما مربی سابق پرسپولیس خیلی در حق من جفا كرد و با بازگشتم به پرسپولیس می‌خواستم جواب این آقا را بدهم.
وی كه از اسم آوردن خودداری می‌كرد گفت: من هركاری می‌كنم به دنبال این هستم كه بهترین موقعیت برای خودم و پرسپولیس پیش آید ولی در آن زمان این آقای مربی خیلی من را اذیت كرد كه فقط در قبال ایشان سكوت كردم. ایشان یك مربی گلرها بود كه كارهای خوبی انجام نداد.
معمارزاده در ادامه درباره رفع مشكلاتش با علیرضا حقیقی گفت: حرف‌هایی كه درباره رابطه‌ام با حقیقی زده‌ام اشتباه و گول زننده نبود. من با ایشان مشكلی ندارم و باید از نظر كادر فنی تبعیت كرد. وقتی با پرسپولیس قرارداد بستم قرار شد طرفین به نظر كادر فنی احترام بگذارند. الان هم فرقی ندارد من یا حقیقی درون گل بایستیم. واقعا مشكلی نداریم.
وی درباره عدم حضورش در تیم ملی گفت: كی‌روش مربی بزرگی است و من با ایشان در اردوی قبلی كار كرده‌ام. در این اردو او صلاح ندید كه من در كنار تیم ملی باشم و هر فردی را كه به دردش خورد دعوت كرد. سعی می‌كنم توانایی‌های خودم را دوباره ثابت كنم تا به تیم ملی دعوت شوم.


 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 4 شهريور 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

حضور میثاق در تمرین صبح چهارشنبه سرخپوشان
 

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در تمرینات نوبت صبح سرخپوشان حضور یافت و در کنار بازیکنان این تیم، تمرین کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین سرخپوشان امروز (چهارشنبه) از ساعت 10 صبح در زمین گلف آکادمی ملی المپیک زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

تمرین امروز مختص دویدن های سرعتی، استقامتی و عبور از موانع بود که طی آن بازیکنان به همراه سعید عزیزیان تمرینات ویژه پرویز کماسی را انجام دادند.

محمود خوردبین، حمید استیلی و محسن عاشوری، تمرینات بدنسازی بازیکنان را زیر نظر داشتند.

زمان تمرینات بدنسازی سرخپوشان کمتر از یک ساعت به طول انجامید و بازیکنان پس از سرد کردن بدن ها محل تمرین را ترک کردند.

گفتنی است؛ جلسه بعدی تمرینات پرسپولیس، بعدازظهر امروز از ساعت 18:30 در زمین مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار می شود.
 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

6تایی های پرسپولیس در تیم ملی/اسامی بازیکنان تیم ملی اعلام شد

 

کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان اسامی 24 بازیکن ملی پوش این تیم را در حالی اعلام کرد که سهم پرسپولیس در این فهرست 6 بازیکن بود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از بازگشت تيم ملي ایران از اردوي تدارکاتي اتريش، کارلوس کرش سرمربي تيم ملی کشورمان از 24 بازيکن براي ديدار تدارکاتي با ماداگاسکار و دو ديدار با مالديو در مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 دعوت کرد.

بر همین اساس، علیرضا حقیقی، علی کریمی، مازیار زارع، محمد نصرتی، هادی نوروزی و مهرداد اولادی از تیم پرسپولیس در این اردو حضور خواهند داشت و قادر به همراهی تیم پرسپولیس در اردوی ترکیه نیستند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بشرح ذیل اعلام شد:

دروازه بانان: عليرضا حقيقي، سيد مهدي رحمتي و شهاب گردان.

مدافعان: محمد نصرتي، خسرو حيدري، حسين ماهيني، سيدجلال حسيني، هادي عقيلي، احسان حاج صفي و مهرداد پولادي.

بازيکنان مياني: علي کريمي، مازيار زارع، آندرانيک تيموريان، ميثم بائو، جواد نکونام، قاسم حدادي‌فر، پژمان نوري و ميلاد زنيدپور.

مهاجمان: هادي نوروزي، مهرداد اولادي، محمدرضا خلعتبري، محمد قاضي، کريم انصاري فرد و سعيد دقيقي.

البته خلعتبري به دليل تعهد باشگاهي، در ديدار با ماداگاسکار همراه تيم ملي نخواهد بود.

سرمربی تیم ملی ایران يکي از دلايل اعلام اسامی 24 بازيکن را احتمال آسيب ديدگي بازيکنان دانست و گفت: پيش از ترک تهران به مقصد ماله، براي ديدار برگشت با مالديو، يک نفر از اين فهرست حذف خواهد شد.

گفتنی است؛ ديدار دوستانه ايران و ماداگاسکار 26 تير در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود. همچنين تيم ملي ایران، اول و ششم مرداد در چارچوب رقابت هاي مقدماتی جام جهاني 2014 به مصاف مالديو مي رود.

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

پس از رفع مصدومیت/بازگشت نوروزی به تمرینات گروهی تیم ملی


هادی نوروزی مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس که به جهت مصدومیت، دو جلسه از تمرینات تیم ملی دور مانده بود، پس از رفع مصدومیت به تمرینات گروهی این تیم بازگشت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هادی نوروزی که با آمادگی کامل در اردوی تیم ملی کشورمان در اتریش حضور دارد، با مصدومیتی از ناحیه مچ پا، مربیان تیم ملی، مربیان پرسپولیس و هواداران را نگران کرده بود، پس از رفع مصدومیت، روز گذشته (چهارشنبه) به تمرینات گروهی این تیم بازگشت تا نگرانی ها برطرف شود.

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران امروز (پنجشنبه) نهمین روز از اردوی این تیم را در اتریش پشت سر می گذارد.

 

 
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

معمارزاده به پرسپولیس پیوست


دروازه بان سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان به پرسپولیس پیوست.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، میثاق معمارزاده دروازه بان دو فصل پیش پرسپولیس، با قراردادی یکساله به پرسپولیس پیوست.

بدلیل همراهی معمارزاده در اردوی اتریش تیم ملی، پدرش به وکالت از او قراردادش را در هیئت فوتبال استان تهران امضا کرد.

 

 
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

مجتبی شیری با پرسپولیس تمدید کرد


 

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در هیات فوتبال قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

 


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس مجتبی شیری مدافع سرخ پوشان تهرانی بعدازظهر امروز با حضور در باشگاه قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرد.

شیری بلافاصله عازم هیات فوتبال شد و قرارداد خود را به ثبت رساند.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» مصاحبه با علی کریمی

در منزل با بچه‌هايم فوتبال بازي مي‌كنم!!

 


علي كريمي: بيشتر وقت‌ها 11 شب را نمي‌بينم و هميشه من خريدهاي خانه را
انجام مي‌دهم!!

هميشه دانستن زندگي خصوصي چهره‌هاي برجسته جامعه و به خصوص ورزشكاران و
به ويژه فوتباليست‌ها براي علاقه‌مندان به آنها اهميت داشته و دارد.
اينكه زندگي شخصي آنها چقدر به زندگي مردم عادي شباهت دارد همواره سوالي
بوده كه فهميدن جواب آن خالي از لطف نيست.




شايد اكثر انسان‌هاي جامعه و آدم‌هاي اين شهر وقتي كارشان دير مي‌شود از
وسايل نقليه عمومي و حتي موتورهاي كرايه‌اي هم استفاده كنند اما آيا يك
ورزشكار ملي پوش كه تمام رفتار و كردارش زيرذره‌بين قرار دارد هم
مي‌تواند چنين رفتاري داشته باشد يا اينكه آنها هم مثل من و شما براي
تهيه نان در صف نانوايي مي‌ايستند و خلاصه سوالاتي از اين دست آن هم در
مورد زندگي شخصي علي كريمي حتما شنيدني خواهد بود. ما تا آنجايي كه اجازه
داشتيم با او در مورد زندگي شخصي‌اش صحبت كرديم و جادوگر هم مثل هميشه
پاسخگوي ما بود.


سرمايه‌اي به نام لبخند كودك يتيم


اواخر تابستان سال 85 بود كه علي كريمي به دارالايتامي در منطقه پيشواي
ورامين رفت تا با بچه‌هاي بي‌سرپرست كه تا آن روز فقط فوتبالش را در
تلويزيون مي‌ديدند و در بازي‌هاي بچگانه‌شان به ياد او دريبل مي‌زدند و
شماره 8 را براي خود انتخاب مي‌كردند پا به توپ شود. كريمي با لباس و كفش
شخصي خيلي جدي با آنها فوتبال بازي مي‌كرد، اوت مي‌انداخت، بعد از گلش
شادي مي‌كرد و شايد اگر داور تصميم اشتباهي مي‌گرفت معترض هم مي‌شد. بازي
بعد از دو زمان 10 دقيقه تمام شد و خيلي‌ها متوجه نشدند كدام تيم برد چون
آنچه اهميت داشت شادي بچه‌هاي قد و نيم قد براي آن دو سه ساعتي بود كه
جادوگر در آن مركز حضور داشت. آن‌روز و در آن مركز كودكان بي‌سرپرست،
كريمي به سوالات ريز و درشت بچه‌ها پاسخ مي‌داد؛ يكي آرزو مي‌كرد فوتبالش
مثل او شود، يكي ديگر مي‌گفت چطوري چهار پنج نفر رو با هم دريبل مي‌كني
و... آن روز عكس‌هاي زيادي گرفته شد و لحظات خوبي هم به يادگار ماند.
كريمي كمك به مستمندان را وظيفه هر انسان مسلمان مي‌داند و انجام آن را
در ماه رمضان بسيار لذتبخش مي‌خواند و ما انتظار داريم اكثر فوتباليست‌ها
چنين رفتاري داشته باشند، البته هستند ورزشكاراني كه در پيدا و پنهان
همواره دستي در كار خير دارند و مانند علي كريمي و علي دايي به نيازمندان
كمك مي‌كنند.

نكته جالب در مورد علي اين است كه او بدون بررسي كمك نمي‌كند و جالب‌تر
اينكه او طرف مقابلش را به هيچ وجه نمي‌بيند. حتي گفته مي‌شود كمك‌هاي او
به اسم خودش ثبت نمي‌شود و چون يكي از دوستان نزديكش (به نام علي) كارهاي
او را انجام مي‌دهد تمام اين كارها به نام او ثبت مي‌شود. امروز اگر
اعلام مي‌شود در اردبيل مدرسه‌اي با هزينه شخصي دايي ساخته شده و حتماً
يكسري كارهاي ديگرش هم اعلام نمي‌شود يا اخباري از اين دست در مورد ديگر
فوتباليست‌ها و ورزشكاران مي‌شنويم، حيفمان آمد كه نگوييم چند روز پيش
تلفني از سوي دو دانشجو به همان دوست نزديك كريمي شد كه با بغض از
قبولي‌شان در دانشگاه مي‌گفتند و تشكر مي‌كردند، علي هزينه‌هاي تحصيل اين
دو محصل مستعد را تقبل كرده بود و در حالي كه اين دو در رشته‌اي مناسب
قبول شدند كريمي تصميم گرفته تا فارغ‌التحصيلي كمك حالشان باشد البته اين
نوشته بدون اجازه علي كريمي به تحرير درآمده و او به خوبي مي‌داند نيت ما
ترغيب ديگر ورزشكاران و مردم ايران براي اهتمام بيشتر به امور خيريه در
ماه مبارك رمضان است. در اين ماه افراد زيادي پا پيش مي‌گذارند و به كمك
مستمندان و نيازمندان مي‌روند.





ورزشكاران زيادي هم در امور خيريه مشغول فعاليت هستند مانند علي دايي كه
بسياري از كارهاي خيرش رسانه‌اي نمي‌شود. فوتباليست‌هاي زيادي را
مي‌شناسيم كه همراه با ساير ورزشكاران درصدي از مبلغ قرارداد هر ساله‌شان
را به امور خيريه اختصاص مي‌دهند و نكته مهم اين است كه بسياري از مسائل
به اطلاع مردم ورزشدوست نمي‌رسد. همزمان با بازگشت علي كريمي به
استيل‌آذين مناسب ديديم عكس‌هايي از مركز خيريه پيشواي ورامين چاپ كنيم
تا در روز ولادت كريم اهل بيت امام حسن مجتبي (ع)، هم مردم شريف كشور و
هم ورزشكاران به اين مساله مهم يعني رسيدگي به امور يتيمان و مستمندان
توجه ويژه‌‌تري داشته باشند. راستي قيمت لبخندي كه يك كودك يتيم به خاطر
بازي با علي كريمي يا علي دايي، كريم باقري، مجتبي جباري، خسرو حيدري و
ساير ستاره‌ها مي‌زند چقدر است؟ آيا هيچ صحنه‌اي بهتر از شاد كردن كودكان
يتيم وجود دارد؟!





صبح‌ها معمولا چه ساعتي از خواب بلند مي‌شويد؟
حدود ساعت 9-5/8 البته اين براي روزهايي است كه صبح تمرين نداريم.


يعني صبح‌هايي كه تمرين داريد چه ساعتي از خواب بلند مي‌شويد؟
ساعت هفت صبح.


ببخشيد مگر شب‌ها چه ساعتي مي‌خوابيد؟
خيلي دير بخوابم ساعت 5/10 شب است، شايد باور نكنيد خيلي وقت‌ها 9 شب مي‌خوابم.
خيلي عجيب به نظر مي‌رسد.
نمي‌توانم بيشتر از اين بيدار بمانم، البته اگر دروغ نگويم چند وقت به
خاطر سريال زير هشت و فاصله‌ها تا ساعت 12- 11 بيدار مي‌ماندم.


به نظر به سريال‌هاي تلويزيوني خيلي علاقه داريد؟
چطور؟


چون شنيديم سريال جومونگ را هم نگاه مي‌كرديد؟
جومونگ را نگاه مي‌كردم اما اين دو سريال ايراني كه اسمش را آوردم جذابيت
خاصي داشت و به نظرم خيلي هم مورد استقبال قرار گرفت.


اينكه مي‌گوييد خيلي شب‌ها ساعت 9 مي‌خوابيد را هم هنوز باور نمي‌كنم.
اگر بگويم 11 شب به بعد را نديدم شايد بيشتر تعجب كنيد.


به خاطر همين است كه معمولا يك ساعت قبل از تمرين در رختكن تيم حاضر مي‌شويد؟
شايد يك دليلش اين باشد اما معمولا زود مي‌روم چون به هرحال ترافيك و
شلوغي خيابان‌ها را هم در نظر مي‌گيرم و كلا زود رفتن خيلي بهتر است.

 


شما كه به زود از خواب بلند شدن عادت داريد حتما تا صبحانه نخوريد بيرون نمي‌رويد؟
اتفاقا خيلي اهل صبحانه نيستم و اگر هم نخورم مشكلي ندارم و ترجيح مي‌دهم
ناهار را خوب بخورم.
روزهايي را كه تمرين نداريد چه كار مي‌كنيد؟
باز هم در خانه نمي‌مانم و حدود ساعت 9 صبح بيرون مي‌آيم و به دفتر يكي
از دوستانم مي‌روم و اگر كارهاي شخصي معوقه هم داشته باشم انجام مي‌دهم.


چه كارهايي؟
مثلا كارهايي كه مربوط به شهرداري مي‌شود.


معمولا هم كارتان زود راه مي‌افتد؟
بيشتر وقت‌ها اينطور است و نسبت به ما لطف دارند.


تا حالا شده براي خريد چيزي خيلي معطل شويد؟
من تمام خريدهاي خانه را خودم انجام مي‌دهم و معمولا به اندازه انتخاب
اجناس و كشيدن و دادن پول، حتما باور نمي‌كنيد.


تقريبا! در واقع بله، باور نمي‌كنم.
شما مي‌توانيد بياييد خيابان ديباجي كه به سمت كامرانيه مي‌رود، آنجا يك
سوپر ماركت و يك ميوه‌فروشي هست و از صاحبان آن مغازه سوال كنيد.


آن مدتي كه در خانه هستيد چقدر براي بچه‌هايتان وقت مي‌گذاريد، اذيت هم مي‌كنند؟
بچه هستند و اسمشان رويشان است پس نمي‌شود كه اذيت نداشته باشند اما به
هر حال بايد مدارا كرد.


از شما نمي‌خواهند با آنها فوتبال بازي كنيد؟
چرا، اتفاقا زياد هم مي گويند و من اگر خسته نباشم با آنها بازي مي‌كنم.


استعداد پدرشان را در اين زمينه دارند؟
براي شروع بد نيستند.


هيچ وقت براي درس‌هايشان سراغ شما مي‌آيند؟
نه.


شايد به اين دليل است كه درسخوان هستند؟
دوره ابتدايي را پشت‌سر مي‌گذارند و درس‌هايشان خيلي سخت نيست.


به مدرسه‌شان رفته‌ايد؟
كارهاي مربوط به مدرسه‌شان بر عهده مادرشان است.


براي شما رفتن به اماكن عمومي سخت نيست؟
به هر حال مردم محبت دارند و خيلي به ندرت مي‌توانم با خانواده‌ام به
اماكن عمومي بروم.


تا حالا پيش آمده به جايي برويد و به دليل همين مسائلي كه مي‌گوييد پشيمان شويد؟
نه پيش نيامده است. وقتي به يك جاي عمومي مي‌روم مردم با محبت دوست دارند
عكس و امضا بگيرند. من هم اصلا عادت ندارم به يك نفر نه بگويم به همين
دليل نمي‌توانم در آن زماني كه براي خانواده‌ام اختصاص داده‌ام در
خدمتشان باشم، مثلا...

مثلا چه؟
مثلا اگر قرار باشد براي صرف شام به يك رستوران برويم، ترجيح مي‌دهم تماس
بگيرم و غذا را در منزل بخوريم.


در كار منزل هم كمك مي‌كنيد؟
مثلا.


چيدن و جمع كردن ميز غذا؟
بله، خيلي زياد.

چه جالب! گفتيد روزهايي كه تمرين نداريد ساعت 9 صبح از خانه بيرون
مي‌زنيد، چه ساعتي برمي‌گرديد؟
من معمولا ناهار را بيرون مي‌خورم و سعي مي‌كنم ساعت 8-7 شب و حتي زودتر
هم به خانه برگردم.


شام چه ساعت مي‌خوريد؟
چون حدود ساعت 5/10-10 مي‌خوابم، زود شام مي‌خورم.


شنيدم پسرهايتان خيلي بابايي هستند و شايد هم شما خيلي بچه دوست هستيد؟
شما كدام پدر يا مادر را سراغ داريد كه همه زندگي‌شان را براي بچه‌هايشان
نگذارند. من هميشه سعي كردم امكانات خوبي را برايشان مهيا كنم.


ما شما را معمولا با يك مدل ماشين مي‌بينيم BMW.
من BMW را به تمام ماشين‌ها ترجيح مي‌دهم، البته از نوع قرمزش باشد خيلي بهتر است.







بيشتر چه غذاهايي را ترجيح مي‌دهيد.
ماكاروني و باقالي‌پلو.


گفتيد خريدهاي مختصر منزل را خودتان انجام مي‌دهيد. براي خريدهاي بزرگتر
مثل TV، مبلمان و... چكار مي‌كنيد؟
معمولا با يكي از بستگان نزديكم اين كار را انجام مي‌دهم. بيشتر اوقات
وسيله‌اي را انتخاب مي‌كنيم و با اين دوست نزديك براي خريد آن اقدام
مي‌كنيم.


پس در واقع براي روزهايي هم كه تمرين نداريد برنامه‌هايتان پر است؟
بله، معمولا در اين روزها كارهاي معوقه را انجام مي‌دهم.


اگر چند روز تمرين تعطيل باشد چكار مي‌كنيد؟
با خانواده به شمال مي‌روم.





شنيديم به واليبال هم خيلي علاقه داريد؟
بله هر روز كه شمال باشم واليبال بازي مي‌كنم، البته موتور سواري با چهار
چرخ را هم خيلي دوست دارم.


علي‌آقا خيلي كه وارد زندگي شخصي شما نشديم؟
نه، ولي فكر مي‌كنم همه چيز را پرسيديد (مي‌خندد).


صحبتي مانده؟
صحبتي ندارم، فقط مي‌خواهم از طريق روزنامه شما از محبت و لطف مردم نسبت
به خودم تشكر كنم. شما مي‌دانيد كه من اهل چاپلوسي نيستم و اگر امروز به
اينجا رسيدم بعد از خواست خدا، دعا و حمايت‌هاي آنها بوده و هست.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» شعار سرخ

 

ارتش سرخ آسیا , سرور کل آبیا


ــــــــــــــــــــــ


این چه سوالی است که از ما شده

از چه سبب باعث دعوا شده

پاسخ آن امر بدیهی بود

قرمزی لیگ طبیعی بود

داد زنیم آخر لیگ همزمان

مبارکه فرمزای قهرمان


ــــــــــــــــ


نگین سرخ آسیا سرور کل آبیا


ـــــــــــــــــ


آبیته شش تا سوراخ کافیته!


ــــــــــــــــــ


قرمز آریایی سرور آبیایی


ـــــــــ


شکوری و مجیدی ، طالبلو و برهانی.کیسه کشای آبی.ستاره

های واهی.طرفدارای کاهی اه اه چه تیم افتضاحی!!!


ـــــــــــــ


تو دنیای زمین و توپ رنگی

یه پرسپولیس داریم به چه قشنگی

اسم قشنگش رو تخت جمشید

از اون قدیم ندیما می درخشید

رنگ آتیش غیرت پراهنش

میاره افتخار واسه واسه میهنش

تقویم امسال رو کی مینویسه؟

بدونه که جام مال پرسپولیسه


ـــــــــ


ما عاشقان قرمز .......... زدیم تو قلب اس اس
قلبشونو شکستیم ..... عاشق قرمز هستیم .

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

پاسخ کتبی دایی ساعت 4:07 بامداد تحویل باشگاه شد/ دایی شرط کمیته فنی را نپذیرفت

 

علی دایی در پاسخ به صورتجلسه نهایی کمیته فنی تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس که از وی خواسته بود پاسخ خود را درباره همکاری با حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس بیان کند، شرط کمیته فنی برای قبول سرمربیگری پرسپولیس را نپذیرفت و اعلام کرد تنها با مدیرعامل منتخب هیات مدیره قانونی باشگاه همکاری خواهد کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کمیته فنی باشگاه پرسپولیس روز گذشته علی دایی را به عنوان سرمربی پرسپولیس برگزید، مشروط به اعلام همکاری کامل در چهارچوب قوانین باشگاه با حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه و از او خواست ظرف 12 ساعت پاسخ خود را به باشگاه اعلام کند.

به همین جهت تنی چند از کارکنان باشگاه پرسپولیس شب گذشته با حضور در باشگاه، آماده دریافت پاسخ دایی شدند و در نهایت ساعت 4:07 بامداد پاسخ وی از سوی نماینده تام الاختیارش با همراهی برادر دایی، به باشگاه تحویل شد.

این در حالی بود که یکی از دوربین های تلویزیونی نیز برای پوشش خبر، در محل حضور داشت.

متن کامل پاسخ کتبی علی دایی به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

باشگاه محترم فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس)

با سلام و احترام؛

پیرو ابلاغ غیر رسمی صورت جلسه نهایی کمیته محترم فنی باشگاه پرسپولیس به تاریخ 1390/3/30، که منضم به نامه باشگاه نبوده است. ضمن تشکر از حسن نیت و اعتماد کمیته محترم فنی به اینجانب بدون شک حمایت های هواداران شریف و محبوب تیم مردمی و پر افتخار پرسپولیس موثر واقع شده و این فرصت مجدد را برایم فراهم کرده است تا بتوانم به احساسات پاک میلیون ها هوادار پرشور تیم محبوبم خدمت کنم.

در این راستا به اعضای محترم کمیته فنی که در ابلاغیه قید نموده اند که در چهارچوب قوانین باشگاه فعالیت کنم. همانطور که در کنفرانس تلفنی به اعضای محترم  جلسه عرض کردم، تاکید می نمایم طبق مقررات و ضوابط حاکم بر هر باشگاه حرفه ای این تعامل، فعالیت و همکاری باید به صورت کاملا طرفینی صورت پذیرد. که در این دوره فعالیت نیز در چهارچوب قوانین باشگاه عزیز پرسپولیس با معرفی مدیرعامل محترم باشگاه که از سوی هیات مدیره محترم برخوردار از وجاهت قانونی و قوانین جاری خواهد بود همکاری صمیمانه، صادقانه و همه جانبه با آن مقام محترم را خواهم داشت.

توفیق و عزت همه خادمان عرصه پاک و مهم ورزش کشور عزیزم را از خدای بزرگ مسئلت می نمایم.

 

با تشکر

علی دایی

از طرف بهمن دهقان

نماینده تام الاختیار 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

 

کاشاني:سرمربي بدون حب و بغض انتخاب شد

خانه ی سرخ- سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: من مي توانستم در انتخاب کميته فني افرادي را انتخاب کنم که خروجي آن چيز ديگري باشد. فکر مي کنم آنهايي که ذره اي انصاف داشته باشند، اذعان مي کنند که اين کميته فني نشان مي دهد که بدون حب و بغض نسبت به هيچ کدام از کانديداها اين کار را کردم.

حبیب کاشانی پس از اعلام نام علی دایی به عنوان سرمربی فصل آینده پرسپولیس در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که خیلی ها فکر می کردند گزینه مورد نظر باشگاه فرد دیگری است، تصریح کرد: طبیعتا من می دانم در بین پیشکسوتان پرسپولیس چه کسی از چه کسی خوشش می آید و چه کسی از چه کسی بدش می آید. اما شما نگاه می کنید سمت و سوی کمیته فنی، یک سمت و سوی تجربی و علمی است و افرادی در آنجا هستند که واقعا منطق، عدالت و انصاف را مد نظر قرار داده اند.

وی ادامه داد: فکر می کنم این حرف و این انتخاب من نشان می دهد که من به سمت هیچ گزینه ای نبوده ام کما اینکه می توانستم در انتخاب کمیته فنی افرادی را انتخاب کنم که خروجی آن چیز دیگری باشد. فکر می کنم آنهایی که به اندازه ذره ای وجدان و انصاف داشته باشند اذعان می کنند که این کمیته فنی این را نشان می دهد که من بدون ذره ای حب و بغض نسبت به هیچ کدام از کاندیداها این افراد را انتخاب کردم که الحمدالله انتخابشان بجا بود. دوستان کمیته فنی گواهی می دهند که من شرایط را طوری فراهم کردم که آنها با آرامش کار خودشان پیگیری کنند تا انشاءا... آن کاری که به نفع باشگاه و هواداران است اتفاق بیفتد و این کمترین کاری بود که من می توانستم انجام بدهم.

کاشانی در پاسخ به این سوال که در این انتخاب چقدر سهم داشتید گفت: من حق شخصی خودم را یعنی حقی که مدیریت باشگاه برای انتخاب سرمربی دارد به پیشکسوتان باشگاه تنفیذ کردم. پیشکسوتانی که از تجربه علمی و ورزشی کاملی برخوردارند. امیدوارم این نظر که می تواند گره گشا باشد، کمک کند که ما بتوانیم با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات شروع شده است و تیم ها باید کار بدنسازی را انجام دهند، کارمان را زودتر شروع کنیم.

کاشانی درباره انتخاب سرمربی از سوی کمیته فنی که برای اولین بار در تاریخ باشگاه پرسپولیس اتفاق می افتاد، گفت: این یک روش جدید در انتخاب سرمربی بود که به شکر خدا با وجود آقایان ذوالفقارنسب، پنجعلی و زادمهر انجام شد. امروز آقای قلعه نوعی هم در تماسی که با من داشتند؛ اعلام کردند می خواهند کارشان را با تشکیل یک کمیته فنی در تیم جدیدشان آغاز کنند. امیدوارم این روندی که باشگاه پرسپولیس در پیش گرفت، روندی باشد که همه تیم ها با استفاده از آن در لیگ برتر از پیشکسوتانشان استفاده کنند و از همفکری آنها بهره مند شوند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال های متعدد خبرنگاران در خصوص تحلیل ها و شایعاتی مبنی بر صوری بودن تشکیل کمیته فنی گفت: علیرغم همه گمانه زنی ها و شایعات، کمیته فنی با طیب خاطر به امر انتخاب سرمربی برای پرسپولیس دست زد و آنچه که به باشگاه و هواداران کمک می کرد را انجام دادند. امیدوارم این تصمیم که پشت آن فکر و استدلال است بتواند به فوتبال و هواداران ما کمک کند. تلاش خواهیم کرد در فصل نقل و انقالات آن خواسته هایی که آقای دایی داشتند را با قدرت و قوت پیگیری کنیم که بتوانند فصل جدید را با قدرت شروع کنند.

کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا با اختلاف سلیقه ای که بین شما و آقای دایی وجود داشت امکان همکاری وجود دارد، گفت: در حال حاضر نباید درباره این چیزها صحبت کرد. این تصمیمی است که با ساعت ها کار کارشناسی گرفته شده و کمیته فنی خواستار ارائه نظر آقای دایی شده است. پس از اعلام نظر آقای دایی می توانیم بنشینیم و صحبت کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکر می کنیم که لحظه به لحظه پیگیری انتخاب سرمربی تیم پرسپولیس بودند. خدا را شکر می کنیم که دوستانمان در کمیته فنی با آشنایی به وظیفه خطیرشان تا پاسی از شب اینجا بودند و تلاش کردند تا ما بتوانیم اطلاعات را دقیق تر به استحضار مردم شریفمان برسانیم.

کاشانی همچنین با تشکر از اعضای کمیته فنی تاکید کرد: دوستانی که برای کمیته فنی انتخاب شدند، نزدیک به 24 ساعت است که به طور مستمر با تلاش بسیار، پیگیر انتخاب سرمربی پرسپولیس بودند. جا دارد از زحمات شان تشکر کنم چرا که انتخاب سرمربی کاری بود که با فشار و استرس و پیگیری هایی زیادی همراه بود اما دوستان من ابتدا برای رضای خدا و بعد کسب نظر هواداران کار خودشان را بدون هیچ چشم داشت مادی انجام دادند. امیدوارم سرمربی منتخب بتواند خدمات شایسته ای را به باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران خوبش ارائه کند.

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

نظر ارشادي دايي را روي چشم گذاشتيم/ كاشاني: كريمي جزو فهرست اکثر مربیان بود


سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: پس از بررسي برنامه چهار گزينه مربي‌گري پرسپوليس توسط اعضاي كميته فني که شامل پیشکسوتان پرسپولیس، کارشناسان و صاحب نظران هستند، نظر نهايي‌ را درباره سرمربي فصل بعد اعلام خواهیم كرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، كاشاني كه صبح امروز (جمعه) به صورت تلفني مهمان برنامه ورزش و مردم بود، درباره آخرين وضعيت انتخاب سرمربي‌گري پرسپوليس گفت: ابتدا اجازه می خواهم قهرمانی در جام حذفی را به هوادارانمان که برنده واقعی فصل گذشته بودند تبریک بگویم. هوادارانی که در باخت ها و روزهای سخت هم با ما بودند و تنهایمان نگذاشتند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس، افزود: با توجه به مسائلي كه وجود داشت مايلي كهن از ارائه برنامه در حيطه مربي‌گري عذرخواهي كرد اما دايي، استيلي و درخشان سر موقع برنامه‌شان را دادند. در دو روز نخست با توجه به اينكه نتوانستيم ابراهيم‌زاده را پيدا كنيم ارائه اين برنامه از سوي اين گزينه ممكن نبود اما ديروز هم ابراهيم زاده را پيدا كرديم و مدارك لازم را براي او ارسال كرديم و قرار است امروز تا آخر وقت برنامه ابراهيم‌زاده هم ارسال شود.

وي ادامه داد: پس از دريافت برنامه‌هاي ابراهيم‌زاده از امروز با حضور اعضاي كميته فني، برنامه گزينه‌ها را بررسي مي‌كنيم تا آنچه شايسته است را انتخاب كنيم اما ممكن است اگر كميته فني درباره اين گزينه‌ها به جمع‌بندي‌ نرسد گزينه ديگري را هم اضافه كنيم.

كاشاني در پاسخ به اين سوال كه شانس كدام يك از گزينه‌ها براي سرمربي‌گري تيم پرسپوليس بيشتر است گفت: من در مسائل فني تبحري ندارم و در این خصوص با مشورت اعضای کمیته فنی که شامل پیشکسوتان پرسپولیس، کارشناسان و صاحب نظران هستند تصمیم گیری خواهیم کرد. بنابراين بايد براي بررسي برنامه‌ها كارشناسان نقطه نظرشان را ارائه دهند.

كاشاني در پاسخ به اين سوال كه آيا باشگاه پرسپوليس كميته فني دارد، گفت: ما افرادي را داريم كه كارشناس هستند ولي حكم ندارند اما ظرف امروز و فردا اعضاي كميته فني را هم معرفي مي‌كنيم. با توجه به اينكه آقاي دايي تذكر به جايي دادند كه باشگاه بايد كميته فني متشکل از پیشکسوتان و صاحب نظران داشته باشد، ما نقطه نظر ارشادي‌شان را روي چشم گذاشتيم و مي‌خواهيم انتخاب سرمربي فصل بعد پرسپوليس را بر عهده استخوان‌خرد كرده‌هاي پرسپوليس بگذاريم. پس از اينكه به گزينه نهايي سرمربي‌گري پرسپوليس رسيديم اعضاي كميته فني را هم معرفي مي‌كنيم تا هواداران بدانند كه چه تجربه‌ي چند ده ساله‌اي پشت اين انتخاب بوده است.

وي درباره جذب علي كريمي هم گفت: همان طور كه هواداران مي‌دانند، علي كريمي همه اين سال‌هايي كه در داخل و خارج از كشور بازي مي‌كرده، تمايل داشته است در پرسپوليس بازي كند. ضمن اينكه در برنامه اکثریت مربيان‌ مد نظر، نام علي كريمي هم وجود داشت. به همين خاطر قرار است فردا ساعت 9 صبح علي كريمي به باشگاه بيايد تا با او قرارداد را امضا كنيم و علي كريمي فصل آينده با شماره 8 در خدمت پرسپوليس خواهد بود.
 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

 

حقیقی: تیم های بزرگ، بازیکنان حرفه ای و بزرگ را می طلبند
 

دروازه بان خوش قامت و جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم های بزرگی مثل پرسپولیس، بازیکنان حرفه ای و بزرگ را می طلبند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علیرضا حقیقی دروازه بان سرخپوشان پایتخت در مورد تمرینات اختصاصی اش گفت: من معتقدم یک بازیکن حرفه ای باید همیشه بدنش آماده باشد. به همین دلیل تا روز جمعه به خودم استراحت داده بودم و از امروز (شنبه) تمرینات اختصاصی ام را آغاز کردم تا برای فصل آینده با آمادگی بیشتری در خدمت تیمم باشم.
علیرضا حقیقی در خصوص حضور علی کریمی در پرسپولیس افزود: تیم های بزرگ نیاز به بازیکنان با تجربه و حرفه ای دارند و فکر می کنم علی کریمی یکی از بازیکنان بزرگی بوده که در پرسپولیس حضور داشته و دوباره به خانه خود بازگشته است.
وی ادامه داد: من خیلی خوشحالم از این که علی کریمی به عنوان یک بزرگتر و یک بازیکن حرفه ای در تیم پرسپولیس حضور یافته، چون تجارب ایشان می تواند پرسپولیس را در سه جام یاری دهد.

 

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» گزارش تصویری از بسته شدن قرار داد.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

 

از این بازگشت خیلی خوشحالم/کریمی: با شماره «8» در پرسپولیس خاطرات زیادی دارم
 

هافبک مهاجم ملی پوش و باتجربه پرسپولیس گفت: از این بازگشت خیلی خوشحالم و تشکر می کنم از حبیب کاشانی که این شانس را به من داد تا بار دیگر به پرسپولیس بازگردم و امیدوارم بتوانم جواب محبت های ایشان را در لیگ یازدهم، لیگ آسیا و جام حذفی بدهم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی کریمی پس از عقد قرارداد یکساله با باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم سال پرباری را با پرسپولیس پشت سر بگذاریم.
وی در مورد طولانی شدن جلسه با کاشانی و آیا اینکه قبلا به توافق رسیده بودید، گفت: کلا صحبت های من با آقای کاشانی در مورد قرارداد، 10 دقیقه بیشتر طول نکشید، چون در مقابل حبیب کاشانی چیزی نمی توانستم بگویم و ایشان نیز خیلی به من لطف دارند و بیشتر صحبت های ما مربوط به مسائل خصوصی و عادی بود که این نشست را طولانی کرد.
علی کریمی در مورد مبلغ قراردادش با پرسپولیس گفت: نمی توانم راجع به آن صحبت کنم اما همه مطمئن باشند که سقف قراردادها در آن کاملا رعایت شده است.
وی درباره بازی های فصل گذشته پرسپولیس تصریح کرد: من چند بازی آخر پرسپولیس را در جام حذفی دنبال کردم و یقینا تیمی که قهرمان جام حذفی می شود، باید صددرصد خوب کار کرده باشد.
کریمی ادامه داد: فکر می کنم پرسپولیس همیشه مشکلی از سوی مدیریت داشته است اما با توجه به نظر بازیکنانی که در پرسپولیس حضور داشته اند، فکر می کنم حبیب کاشانی بهترین مدیری بوده که طی چند سال اخیر به این باشگاه آمده است. آقای کاشانی از جمله مدیرانی است که شرایط بسیار خوبی را برای بازیکنان مهیا می کند که آنها تمام افکارشان را به بازی کردن متمرکز کنند و مشکلی نداشته باشد.
هافبک مهاجم پرسپولیس در مورد هواداران این تیم گفت: من بنابه اتفاقاتی که پیش از این افتاد، مجبور شدم از این تیم جدا شوم اما خیلی خوشحالم که دوباره بازگشتم. امیدوارم هواداران نه از من، بلکه از پرسپولیس با قدرت حمایت کنند، چون ما امسال نیز باید در سه جام به میدان برویم و در این میان، نیازمند حمایت های همه جانبه آنها هستیم.
علی کریمی در مورد شماره 8 نیز گفت: من در پرسپولیس با شماره «8» خاطرات زیادی دارم و همیشه هم این شماره را پوشیده ام و تشکر می کنم از آقای کاشانی که شماره «8» را به من دادند.

 
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

با حضور در باشگاه پرسپولیس؛ کریمی قراردادش را امضا کرد


علی کریمی با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این بازیکن پس از توافق اولیه صبح امروز (شنبه) قراردادش را با باشگاه پرسپولیس برای مدت یک سال به امضا رساند.

پس از آن علی کریمی و حبیب کاشانی در محل باشگاه پرسپولیس با رونمایی از پیراهن شماره 8 این بازیکن به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

 

 

برای شرکت در جلسه هم اندیشی فنی/ حضور گزینه های سرمربیگری پرسپولیس در باشگاه
 

گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس فردا (یکشنبه) با حضور در باشگاه پرسپولیس، برنامه های خود را تشریح می کنند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جلسه هم اندیشی با گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس، بعد از ظهر فردا در دفتر مدیریت باشگاه برگزار می شود و مربیانی که برنامه های خود را به باشگاه ارائه کرده اند، به تشریح و توضیح آن می پردازند.
این مربیان هر کدام به صورت جداگانه در دفتر مدیریت باشگاه پرسپولیس حضور یافته و توضیحات تکمیلی مربوط به برنامه های خود را به باشگاه ارائه می کنند.
متعاقبا و با بررسی نتایج این جلسات نیز سرمربی فصل آینده پرسپولیس معرفی می شود.
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

با نظر رییس مجمع باشگاه پرسپولیس/ کاشانی در حال رایزنی برای انتخاب کادر فنی پرسپولیس


 

به دنبال اعلام نظر علی سعیدلو، رییس مجمع باشگاه پرسپولیس، حبیب کاشانی با رایزنی برای انتخاب سرمربی برای فصل آینده، کار خود را در باشگاه پرسپولیس از سر گرفت.


 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی سعیدلو امروز در گفت و گویی با خبرگزاری فارس، درباره استعفای کاشانی و با اشاره به جلسه اش با سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت:" كاشاني به بنده استعفا نداده و در جلسه‌اي گفت كه مي‌خواهم بروم. اما ما بحث كرديم كه چرا استعفا بايد بدهد؟ بايد طراحي كنيم و ببينيم مشكلات چيست و مي‌خواهد با چه كسي كار كند و چه كسي را مربي بگذارد."

رئيس سازمان تربيت بدني در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه اخير وي با حبيب كاشاني گفت: از طريق فدراسيون فوتبال وضعيت باشگاه‌ها را پيگيري مي‌كنم و آنها مخصوصا وضعيت ليگ را گزارش مي‌دهند. حتي هيات رئيسه، ليگ دسته يك را به ما گزارش مي‌دهد اما به خاطر اينكه مسئول 2 باشگاه استقلال و پرسپوليس و رئيس مجمع 2 باشگاه هستم براي اين كار جلسه جداگانه‌‌اي مي‌گذارم.

وي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه در جلسه‌اي كه با كاشاني داشتيد در مورد بحث استعفاي او نيز صحبتي به ميان آمد خاطرنشان كرد: كاشاني به بنده استعفا نداده و در جلسه‌اي گفته كه مي‌خواهم بروم اما ما بحث كرديم كه چرا استعفا بايد بدهد؟ بايد طراحي كنيم و ببينيم مشكلات چيست و مي‌خواهد با چه كسي كار كند و چه كسي را مربي بگذارد. اينكه كار را رها كنيم راحت‌ترين كار است و حتي اگر كسي بخواهد استعفا بدهد اول سامان مي‌دهد و در وضعيت شلوغ استعفا نمي‌دهد. بايد به پرسپوليس كه جزء محبوب‌ترين باشگاه‌ها است، كمك كنيم.

سعيدلو درباره اينكه چه برنامه‌هاي براي پرسپوليس دارد گفت: در اين هفته با كاشاني و فتح الله زاده جلسه مي‌گذاريم چرا كه در فصل نقل و انتقالات هستيم اما طرفداران نگران نباشند. اين سال دوم است كه پرسپوليس در جام حذفي به صورت پياپي قهرمان شده است.

حبیب کاشانی نیز در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره تاکید علی سعیدلو، رییس مجمع باشگاه پرسپولیس مبنی بر ادامه فعالیتش در باشگاه پرسپولیس، گفت:" با توجه به نظر رییس مجمع باشگاه پرسپولیس، وظیفه خود می دانم کارها را در باشگاه پیگیری کنم. بر همین اساس پیگیر انتخاب کادر فنی هستم و به زودی سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده را انتخاب و معرفی می کنم."

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» تصاویر علیرضا حقیقی










 














 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

جشن قهرمانی پرسپولیسی ها در رختکن

 

پرسپولیسی ها پس از قهرمانی در رختکن به جشن و شادی پرداختند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخ پوشان تهرانی که در مجموع بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسیدند و قهرمان جام حذفی شدند، در رختکن به جشن و شادی بر پا کردند.

بازیکنان با خواندن سرود قهرمانی و تبریک به یکدیگر به استقبال جشن ورزشگاه رفتند.

 

 
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

حقیقی، زارع، نوروزی و علی عسگری به تیم ملی دعوت شدند


 

اسامی 30 بازیکن دعوت شده به تیم ملی در حالی اعلام شد که طی آن علیرضا حقیقی، هادی نوروزی، حمیدرضا علی عسگری و مازیار زارع از تیم پرسپولیس به اردوی این تیم دعوت شدند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از پایان مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران، 30 بازیکن به اردوی این تیم دعوت شدند.

اسامي بازيکنان دعوت شده به شرح زير است:

دروازه بانان: عليرضا حقيقي - مهدي رحمتي – شهاب گردان و ميثاق معمارزاده

مدافعان: خسرو حيدري – حسين ماهيني – سيدجلال حسيني – هادي عقيلي – محمد نصرتي – پژمان منتظري – احسان حاج صفي و مهرداد پولادي

هافبک ها: مازيار زارع – حميدرضا علي عسگری – هادي نوروزي - آندرانيک تيموريان – قاسم حدادي فر – مصطفي سيفي – پژمان نوري – محمدرضا خلعتبري – علي کريمي – ميثم بائو – آرش افشين – ميلاد زنيدپور و ايمان مبعلي

مهاجمان: کريم انصاري فرد – رضا نوروزي – سعيد دقيقي – مهرداد اولادي و محمد قاضي.

 

 
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

گزارش AFC از قهرمان جام حذفي/سرخ‌پوشان ايران آسيايي شدند


کنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارش بازتاب قهرماني تيم فوتبال پرسپوليس در بیست و چهارمین دوره مسابقات جام حذفي نوشت؛ سرخ‌پوشان ايران آسيايي شدند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارشي از فينال جام حذفي ايران نوشت؛ تيم فوتبال پرسپوليس علي‌رغم شکست يک بر صفر در ديدار برگشت مسابقه فينال مقابل ملوان بندرانزلي در اين شهر، با قهرماني در مسابقات جام حذفي ايران حضور خود را در ليگ قهرمانان آسيا در سال 2012 قطعي کرد.

سرخ‌پوشان که در ديدار رفت با نتيجه 4 بر 2 در ورزشگاه آزادي به پيروزي رسيده بودند، در دیدار برگشت با یک گل، نتیجه را به حریف واگذار کرده و در مجموع با نتيجه 4 بر 3، قهرمانی بیست و چهارمین دوره این مسابقات را به نام خود ثبت کردند. ضمن اینکه شاگردان علي دايي سال گذشته نيز توانسته بودند این جام را بالای سر ببرند.
 

 
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

فراهم کردن پول و امکانات، هنر نیست/ دایی: کاشانی کار خاصی برای پرسپولیس نکرد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در روز قهرمانی در رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور، مدیریت تیم را متهم به اخلال در روند قهرمانی تیم کرد. او البته ابراز امیدواری کرد احساسش درست نباشد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از قهرمانی سرخ پوشان تهرانی در رقابت های جام حذفی فصل 90-89، گفت: به نظرم برگزاری اردوهای تدارکاتی خارج از کشور و همچنین تدارک تورنمنت برای آماده سازی تیم کار خاصی نیست، همه چیز که پول نیست. مدیریت باشگاه آن طور که باید وظایفش را انجام نداد.

گزارشگر یکی از شبکه های تلویزیونی به دایی گفت: مدیریت باشگاه پرسپولیس امسال امکانات خوبی را برای شما فراهم کرد اردو ها، پاداش ها و نحوه پرداخت پول ها کار کوچکی نیست، آیا بهتر نیست در این روز نقش مدیریت را نادیده نگیریم که دایی پاسخ داد: من خیلی جاها تنها بودم. مدیریت فقط تهیه امکانات و پول دادن نیست. چیزهای دهان پر کن که مردم می بینند مدیریت نیست. حتی یکی از این اردوها از طریق یکی از دوستان من انجام شد. در ماجرای بازی با استیل آذین مدیریت باشگاه برای دفاع از حق ما چه کرد؟ کدامیک از مدیران باشگاه برای گرفتن حق، مصاحبه کردند؟ اول فصل من چه بازیکنانی رامی خواستم؟ از بین جلال حسینی و هادی عقیلی یکی را می خواستم. رحمتی، خلعتبری، کریم انصاری فرد، میلاد زنیدپور و ... همه را می خواستم. در نیم فصل دوم عماد رضا را می خواستم. در حالی که عماد رضا گفت: جوری با من تا کردند که نمانم و رفت به تیم که رفیق آقایان در آن بود. مدیریت وظیفه شناس این است که برای تیم آرامش بیاورد. مگر ما از وقتی درفشی فر آمدیم قول ندادند یک ماهه تکمیل شود و بتوانیم از سونا و استخر و بدنسازی آن استفاده کنیم. اما چه شد؟ به نظرم خواست خدا بود که خیلی مسایل را عوض کرد.

خبرنگاری نیز گفت: به طور مثال وضعیت مدیریت پرسپولیس بهتر از خیلی تیم ها از جمله رقیب شما استقلال است که دایی در پاسخ، گفت: مگر من شرایط مدیریت استقلال را می دانم و از آن خبر دارم. من خیلی جا ها تنها بودم. مدیریتی که اجازه دهد لیدر تیم بیاید در باشگاه عربده کشی کند، اسم اش را باید چه گذاشت؟ وقتی نامه محرومیت نورمحمدی نوزدهم به باشگاه زسیده و بیست و پنجم به من اعلام می کنند، این چه مدیریتی است؟

دایی ادامه داد: من امروز قراردادم با پرسپولیس تمام شد و حداقل اگر فردا از این تیم بروم خیالم راحت است که بر خلاف حرف خیلی از آقایان که قول قهرمانی را در دهان من گذاشتند، توانستم به لطف خدا قهرمان شوم. من هیچ وقت قول قهرمانی نداده بودم. ببینیم آقایان حالا چه چیزی را می خواهند مطرح کنند. آنها ما را از بازی ذوب آهن تنها گذاشتند البته از وقتی برخی عوامل آقایان از اطراف تیم رفتند راه های نفوذشان در تیم بسته شد، بهتر کار کردیم و امروز هم نتیجه همدلی و آرمشمان را دیدیم.

امروز را نگاه کنید چرا تا الان کسی در رختکن نمی آمد. اما امروز می بینیم که همه شان با فک و فامیل و کسانی که من با آنها مشکل دارم به همراه لیدرهایی هم که با آنها مشکل دارم به انزلی می آیند. مطمئن باشید من با اینها کار نمی کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، افزود: من در طول این مدت خود را سپر بلا قرار دادم و در روزنامه شان علیه من مطلب نوشتند. می خواهم بدانم آقایان در خوزستان، اصفهان و بازی سپاهان در تهران کجا بودند. من متاسفم برای فوتبالی که بخواهد اینگونه اداره شود. من بلد نیستم سیاسی صحبت کنم اما خیلی چیزها رامی فهمم. به نظرم خداوند دوباره لطفش را به من نشان داد.

وی در پاسخ به این سوال که شما که همه اینها را می دانستید چرا از تیم جدا نشدید؟ گفت: باید می ایستادم، آدم های بزرگ را گذاشته اند که این طور وقته ها بایستند. ضمنا مگر من کف دستم را بو کرده بودم. اینها هم از چند وقت پیش شروع کردند با بازیکنان صحبت کردن و دنبال مربی بودند. حالا هم در مصاحبه هایشان تکذیب کنند و بگویند نه. همه ناراحتی من این است که ای کاش کسی را به عنوان رقیب من مطرح می کردند که از من بزرگ تر باشد آن وقت ناراحت نمی شدم. ای کاش می رفتند و با یک آدم بزرگ تر تمام می کردند.

دایی تصریح کرد: بعد از این اتفاقات کاسه کوزه آقایان به هم ریخت. من این احساس را دارم که این آقایان نمی خواستند من برنده باشم که البته خدا کند اشتباه کرده باشم.

خبرنگاری درباره بی نظمی مراسم اهدا جام پرسید و دایی گفت: اینها همه تنبل بازی است در لیگی که هر تیم حداقل 5 میلیارد تومان برای یک فصل خرج می کند این جشن و این مراسم در حد اندازه آن نبود. پرسپولیس به عنوان پر طرفدارترین تیم کشور ارزش این را داشت که جشنی شایسته نامش برگزار کنند ضمن اینکه من اساسا با بازی رفت و برگشت در فینال مخالفم و هیچ جا این چنین ندیدم. در آلمان یک بازی انجام می شود در اسپانیا و ایتالیا هم چنین است.

دایی همچنین درباره بازی گفت: بازی سختی برای ما بود در نیمه اول ملوان خیلی بهتر از ما بود اما در نیمه دوم بازی متعادل شد در مجموع فکر می کنم حق به حق دار رسید داوری در این بازی نیز به ما ضربه زد چرا که در دقیقه 5 اولادی باید اخراج می شد. با این حال .

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

8 ملی پوش پرسپولیس را به فینال جام حذفی بردند

سرخپوشان پایتخت دیروز به یاد سال های طلایی دهه 70 از حضور 8 بازیکن ملی پوش در ترکیب ثابت خود بهره بردند.

 

خانه ی سرخ-سرخپوشان پایتخت در حالی با پیروزی مقابل فولاد در هوار غبار آلود شهر اهواز به فینال جام حذفی رسیدند که  پس از حدود 1 دهه از حضور 8 بازیکن ملی پوش در ترکیب این تیم استفاده شد.

 

کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران روز چهارشنبه در آستانه بازی حساس نیمه نهایی، اسامی 9 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس را برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال اعلام کرد. اتفاقی که بی گمان تاثیر انگیزشی فراوانی در بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان داشت.

 

 

در این بین محمد منصوری که دعوت شدنش به تیم ملی حرف و حدیث های بسیاری را هم در پی داشت با تصمیم دایی 90 دقیقه روی نیمکت پرسپولیس نشست تا فرصت حضور در نیمه نهایی جام حذفی را نداشته باشد.

 

پرسپولیس آخرین بار در دهه 70 صاحب 9 ملی پوش شده بود و از نخستین روزهای دهه 80 شمسی دیگر اثری از ملی پوشان پرتعداد این تیم نبود. سرخپوشان پایتخت البته در لیگ هفتم یک بار  7بازیکن ملی داشتند اما در نهایت دهه 80 را می توان به این دلیل ، دهه افت فوتبال ملی و پرسپولیس برشمرد.

علی دایی روز گذشته از میان 9 بازیکن ملی پوش تیمش از 8 بازیکن استفاده کرد و در نهایت جواز حضور در فینال جام حذفی را کسب کرد. علیرضا حقیقی، رضا نورمحمدی، حمیدرضا علی عسگری، حسین بادامکی، مازیار زارع، هادی نوروزی، امیرحسین فشنگچی و محمد نوری 8 بازیکنی بودند که از میان ملی پوشان پرسپولیس در صعود این تیم به فینال جام حذفی سهیم بودند.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 18 خرداد 1398برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

عکس های جواد نکونام و لیلا اوتادی

 

عکس های جواد نکونام و لیلا اوتادی

 

 

 

عکس های جواد نکونام و لیلا اوتادی

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» مصاحبه با نکونام عزیز

فوتبالیست شدن برایم یک رویا بود

      اشاره : جواد نکونام هافبک پرتوان و کم صحبت تیم ملی و تنها بازیکن ایرانی حاضر در اسپانیا مهمان ما بود .
      جواد برای ما از دوران کودکی اش ، از شخصیت های عجیب و غریبش و اتفاقات تلخ و شیرینی که در زندگی اش افتاده ، از زندگی در اسپانیا و تصمیمش برای ازدواج حرف زد .
     گفتگوی خبرنگاران تاپ ایرانیان (نگار حسینی ، علی احمدی نیا )را با جواد نکونام بازیکن تیم اوسا سونای اسپانیا در ذیل بخوانید :
• جواد کجا به دنیا آمدی ؟
SP_26_NEKOONAM_0.jpg

     o شهرری ، بعد از آن هم به فردیس کرج نقل مکان کردیم و من و پدر و مادرم همراه سه برادرم در آن خانه زندگی می کردیم . پدرم در نیروی هوایی کار می کرد و مادرم خانه دار بود .
• هنوز هم در کرج زندگی می کنی ؟
o نه الان چند سالی است که به سعادت آباد آمدیم .
• هنوز هم با بچه محل هات در ارتباط هستی ؟
   o بله ، مگر می شود آنها را فراموش کنم ، هنوز هم خیلی وقت ها که دلم میگیرد و هوایشان را می کنم پایم را می گذارم روی گاز و یکراست میرم سراغ بچه محلها ....
• قد ووزنت چقدره؟
o قدم 180 سانتی متر ووزنم 78 کیلو گرم
• در کدام تیم ها بودی ؟
o نفت ، سلیپا ،راه آهن، هما ، پاس ، الوحده ، الشارجه ،
• درسخوان بودی ؟
   o دوران ابتدائی خیلی خوب بودم . دوران راهنمائی کمی ضعیف شدم و وقتی دبیرستان رفتم بیشتر وقتم را همراه تیم های مختلف در اردو می گذارندم با این حال بالاخره توانستم دیپلم را بگیرم .SP_26_NEKOONAM_2.jpg


• تجدید هم می آوردی ؟
o بله
• بیشتر در چه درسهایی ؟
o فیزیک و شیمی
• شخصیت محبوب دوران نوجوانی تو چه کسی بوده ؟
    o چون همه زندگی من فوتبال بود بنابراین سه هافبکی را که سال نودو شش برای تیم ملی ایران بازی می کردند خیلی دوست داشتم . علیرضا منصوریان ،کریم باقری و حمید استیلی . واقعا بازیشان بودم.

SP_26_NEKOONAM_1.jpg

• عجیب ترین سوالی که در آن دوران ذهنت را مشغول می کرد چه بود ؟
                   o چه سوالات سختی می پرسید اگر من در دوران نوجوانی ام آنقدر فکر می کردم که حالا انیشتین  بعد ها فوتبالیست شدم به من می گویند جعفر مختاری فر.
• در دوران نوجوانی بیشتر چه رویاهائی داشتی ؟
              o فوتبال و ماهیگیری ، دوست داشتم فوتبالیست مطرحی باشم بیشتر بازی های ملی و باشگاهی را از نزدیک تماشا می کردم و به همین دلیل فوتبالیست شدن برایم یک رویا بود .
• پس هدفت هم همین بود ؟
o بله ، بیشتر اهداف من به فوتبال ختم می شد .
• پدر و مادرت مخالفتی با فوتبالیست شدنت نداشتند ؟
o بیشتر دوست داشتند که من درسم را ادامه دهم اما کو گوش شنوا !
• الان چی ؟ از اینکه فوتبالیست شدی راضی هستند ؟
       o خیلی زیاد . اونها هدفشان پیشرفت و موفقیت من بود و زمانی که این موفقیت را دیدند به یکی از حامیان اصلی من تبدیل شدند .
• چرا ماهیگیر نشدی ؟

SP_26_NEKOONAM_3.jpg

o هستم .الان هم ماهیگیری میکنم .
• بزرگترین ماهی که گرفتی چقدر بود ؟
                    o یکبار رفته بودم ماهیگیری یک ماهی گرفتم که خیلی بزرگ بود انقدر بزرگ بود که چوبم را شکست قلابم را پاره کرد و در رفت .
• راستی متولد چه سالی هستی ؟
o من در 16 مهر سال 1359 بدنیا آمدم .
• پس متولد ماه مهری ؟
o بله من علاقه بسیار زیادی به ماه مهر و فیلم (متولد ماه مهر ) دارم .
                   • حتما تو مانند دیگر متولدین این ماه فردی با انصاف ، متعادل ، خوش سلیقه ، و در عین حال تنبل هستی ؟درسته !
o دقیقا . البته کم حرف بودن را هم باید به خصوصیات اخلاقی ام اضافه کنید .
• در روز تولدت دوست داری چه چیزی را از چه کسی هدیه بگیری ؟
            o راستش را بخواهید شخصش خیلی برایم مهم نیست مهم اون کادویی است که از همه بزرگتر و خوشگلتر باشه (باخنده)
• بهترین هدیه ای که گرفتی چی بود ؟
o یک جلد قرآن از یک دوست بسیار عزیزم .
• امسال وقتی داشتی شمع های تولدت را فوت می کردی چه آرزویی کردی ؟
     o اول سلامتی خودم و خانواده ام را از خدا خواستم بعد هم دعا کردم بتوانم در فوتبالم پیشرفت کنم .
r-ja-na-l.jpg

        • جواد سوختگی شدید روی پاهایت همیشه ذهن ما را مشغول کرده . اما تو هیچ گاه در این مورد حرفی نزدی ! نمیخوای در این مورد چیزی بگی ؟
            o اون موقع حدود هشت سالم بود . اون روز من و برادر بزرگم مهدی تو خونه تنها بودیم . چراغ  نفتی   • حالا که از این حادثه سخت جان سالم بدر بردی چه حسی داری ؟
                       o خیلی خوشحالم ... من همه آن روز های سخت را فراموش کردم و به این نتیجه رسیدم که پایان هر درد و رنجی می تواند خوشی و شادی باشد .
• بزرگترین تجربه ات از دوران نوجوانی ؟
o یاد گرفتم در زمینهای خاکی فوتبال بازی نکنم . زیاد گل کوچک بازی کردن ضرر دارد .
• چی شد رفتی دنبال فوتبال ؟
                       o خوب وقتی بچه بودم عاشق دوچرخه سواری بودم ... ولی وقتی که با توپ آشنا شدم همه    سعی و تلاشم خلاصه شد توی دنبال نوپ دویدن ... تا اینکه یه روز به خودم آمدم دیدم بدون توپ حتی یک لحظه هم نمی توانم زندگی کنم .
• نگفتی چند خواهر و برادر داری ؟
            o من سه برادر دارم خودم هم فرزند سوم خانواده هستم و متاسفانه از داشتن خواهر محروم هستم .
• جواد از زندگی در اسپانیا بگو ؟
afsayd9.jpg

                          o من همیشه آرزو داشتم روزی در اسپانیا و در ورزشگاه نیوکمپ بازی کنم و  خوشحالم که به  کمک زیادی می کنند که در داخل و خارج زمین احساس راحتی کنم .
• برخورد مردم آنجا با تو چطور بود ؟
o خیلی خوب . آنها در ورودم یک ماشین مدل بالا و یک خانه شیک در اختیارم قرار دادند .
• با دیگر بازیکنان چگونه ارتباط برقرار می کنی ؟
 • از شهر ( پامپلونا ) بگو ؟
                                o یک شهر دنج و آرام با مردم مهربان . من مردم آنجا را که  دوست دارم در هر صورت آداب و  .
o        همه چیز سریع اتفاق افتاد و آنچه آرزوی من است فوتبال بازی کردن و پیروزی است . من به کمک خدا قصد دارم به سرعت و تا حد ممکن سطح بازی ام را ارتقاء دهم .
• پست شما کجاست ؟
                     o من همیشه به عنوان هافبک دفاعی در مرکز زمین کار کرده ام و این منطقه را برای بازی کردن دوست دارم .
• چقدر تفاوت بین فوتبال ایران و اروپا وجود دارد ؟
 کنی .
• در این فصل چه احتمالی را برای اوساسونا در نظر می گیرید ؟
                                          o ما با بد شانسی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم و اکنون می خواهیم تا آنجایی که امکان دارد در رده های بالاتر قرار گیریم . من معتقدم هم اکنون بارسلونا بهترین تیم در لاگیگاست .
• نظرت در مورد مربی اوساسونا ( خوزه آنخل سیگاند ) چیست ؟
                               o زمان کمی است که با او کار می کنم ولی او یک مربی جوان است و درک بالایی دارد من معتقدم با او می توانیم موفق شویم و به پیروزی برسیم .
• اهل فال بینی هستی ؟
o بی فال هم نیستم . اما خیلی خودم را درگیر این جور مسائل نمی کنم .
• رابطه ات با آلبوم عکس چطوره ؟
                               o عالی . من عاشق دیدن آلبوم هستم . چون به نظرم هر عکس برای خودش یک دنیا خاطره حرف دارد .
18593.jpg


• توی زندگی از چی می ترسی ؟
o از مرگ زود هنگام خودم و عزیزانم .
• از چی نمی ترسی ؟
o از تنهایی و بی پولی
• بدترین کتک زندگیت را از چه کسی خوردی ؟
                                   o در دوران مدرسه از مدیرمان . مدیر داشت سر صف برای بچه ها صحبت می کرد و من و  o بله تقریبا
• چه کاری در دوران نوجوانی انجام دادی و از انجامش پشیمانی ؟
                            o یک گربه در حیاطمان بود از اول بزرگش کرده بودیم و پیش خودمان بود یک روز نمی دانم چرا  صورتم و روی چانه ام مانده است .


 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» تصاویر سپهر کاپیتان محبوب پرسپولیس

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» تصاویر پیکه

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» اینم تصاویر فشنگچی خودمون که خواسته بودید.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» تصاویر علیرضا محمد

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» تصاویر نکونام جون.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

» عناوين آخرين مطالب ارسالي