وبلاگ پرپولیس
  » مصاحبه

  » ورزشی
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 294
بازدید کل : 78753
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم که لذت ببرید و باز هم به من سر بزنید.نظر یادتونرررررررررررررررررررررره.
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
» فقط نرم افزار گوشی موبایل
» ****lip2lip****
» متن عاشقانه عاشقانه متن هاي عاشقانه متن کوتاه شعر و متن عاشقانه عاشقانه اشعار عاشقانه متنهاي عاشقانه
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ طرفداران حقیقی و فشنگچی و آدرس germezete1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» مصاحبه

 

بچه های محل هنگامی که می خواستند برای بازی فوتبال دور هم جمع شوند تا
زمانی که علیرضا در جمعشان حاضر نمی شد سوت آغاز بازی را نمی زدند. توی
بازی های محل و هنگام یار کشیدن همیشه سر علیرضا دعوا بود. مهاجمی ریزه
میزه که مثل موتورگلزنی گل می زد و البته کسی فکر نمی کرد که دست تقدیر
از او یک مدافع بسازد. در آن زمان یکی از هم محله ای های علیرضا که دستی
هم در فوتبال داشت به او پیشنهاد داد تا با تست دادن در چند تیم شانسش را
امتحان کند.تو می توانی توی این فوتبال برای خودت اسم و رسمی دست و پا
کنی همین یک جمله کافی بود تا علیرضا با پدرش به تک تک تیم هایی که به
ذهنشان می رسید سر بزنند. او در دو، سه تیم اول نتوانست جواب مثبتی بگیرد
اما ناامید نشد تا این که سرانجام سر از فجر تهران درآورد. مربی ای به
نام مجید فشخامی چند روزی با او تمرین کرد و بعد او را به فجر تهران
فرستاد. تیمی که سردار مشایخی مدیرعاملش بود و حاج ناصر توحیدی سرمربی
اش. او عضو تیم فجر شد و از آنجا به تیم ملی جوانان راه پیدا کرد. مقصد
بعدی این مهاجم بعد از اتمام سربازی اش پیکان تهران بود و البته در تیم
امید های پیکان روزهای خوبی را می گذراند. سرمربی گری تیم بزرگسالان را
بیژن ذوالفقارنسب برعهده داشت و البته با تفکرات دفاعی اش نتوانست
استعدادهای محمد را شکوفا کرده و درک کند. اصرار های محمدرضا طهماسبی ،
بازیکن پیکان هم برای حفظ محمد فایده نداشت و در حالیکه تنها دو روز به
پایان فصل نقل و انتقالات لیگ برتر مانده بود با یک  ببخشید همکاری محمد
و باشگاه پیکان به انتها رسید و بهنام سراج به جای این بازیکن در خط حمله
پیکان جای گرفت محمد تنها دو روز فرصت داشت تا از نابودی فوتبالش جلوگیری
کند. او در سخت ترین مرحله دوران بازیگری اش قرار داشت. گذر کردن از رده
امید به رده بزرگسالان. فصل نقل و انتقال لیگ برتر به پایان رسید وهمه
چیز در حال پایان یافتن بود که فوتبال روی خوب خودش را به او نشان داد.
در حالیکه تمام تیم های لیگ یکی بسته شده بودند تیم شهاب زنجان با سرمربی
گری هومن افاضلی تنها یک جای خالی داشت و به دنبال یک دفاع چپ بود. حضور
محسن گروسی و کوروش برمک در خط حمله شهاب زنجان هیچ امیدی برای علیرضا
محمد به جا نگذاشته بود تا او بتواند با پست اصلی خودش به این تیم
بپیوندد به همین دلیل تصمیم گرفت تا آخرین شانس خود را امتحان کند. او به
عنوان دفاع چپ تست داد. پچ پچ های درگوشی هومن افاضلی و رسول غنی زاده
باعث شد تا او خود را برای بستن ساکش و بازگشت به تهران آماده کند اما
قضیه چیز دیگری بود. افاضلی خیال کرده بود بازیکنی در این سطح می خواهد
طلب پول بالایی کند و تیم شهاب زنجان پولی در بساط نداشت. هنگامی که غنی
زاده این قضیه را با محمد مطرح کرد او گفت: فقط به من بگویید که کجا را
باید امضا کنمو این گونه شد که در زنجان برای دو سال ماندنی شد. هفته های
پایانی لیگ یک بود که شهاب زنجان بازی دوستانه ای مقابل راه آهن فیروز
کریمی داشت. همان یک بازی کافی بود تا کریمی از طریق ساکت الهامی برای
محمد پیغام بدهد که  خودت را برای فصل آینده آماده کن که من هر جا رفتم
تو هم باید با من بیایی. جای تو در لیگ یک نیس فیروزخان در راه آهن
ماندنی شد و محمد هم پیراهن این تیم را برتن کرد و بهترین دوران فوتبالی
اش را در جمع زردپوشان تهرانی سپری کرد. مصدومیت امیراظهری، مدافع راست
راه آهن او را به جناح راست منتقل کرد و در پرسپولیس هم در همین پست باقی
ماند. حمید استیلی او را برای پرسپولیس خواست تا او به آرزوی کودکی اش
یعنی پوشیدن پیراهن پرسپولیس دست پیدا کند.

 

فوتبال رو از کجا شروع کردی؟  فجر سپاه

تو چه تیمایی بازی کردی؟ فجر سپاه-پیکان-شهاب زنجان-راه آهن و پرسپولیس

چی شد فوتبالیست شدی؟ چون علاقه داشتم به فوتبال

بین مربیا مدیون کی هستی؟ فیروز کریمی

توزندگی مدیون کی هستی؟ خانواده

تو جام جهانی طرفدار کدوم تیم بودی؟ آرژانتین

چرا باشیث صمیمی تری؟؟ از قدیم همدیگر و میشناختیم بیشتر اردوها رو هم با هم هم اتاقی هستیم

اگه  یک تیم دیگه پول بیشتری بهت پیشنهاد بده میری؟ نه ابدا دو ساله دارن پول بیشتر میدن ولی من نرفتم

رئال یا بارسا؟  صد در صد بارسا

تیم ملی مورد علاقه؟ آرژانتین البته الان مارادونا رو بیرون کردن دوسشون ندارم

هوادارا باهات عکس میندازن چه حسی داری؟؟ دوست دارم راضی باشن اگه ۱۰۰ نفر هم باشن باهاشون عکس میگیرم دوست دارم همیشه دلشون رو به دست بیارم

فوتبال رو از چند سالگی شروع کردی؟ ۱۸ سالگی

دوست داری بری تو لالیگا بازی کنی؟ آرزو داشتم برم یعنی هنوزم آرزو دارم برم هنوزم نا امید نیستم

نظرت در مورد مسعود شجاعی؟ مسعود خیلی دوسش دارم خیلی فوتبالیست خوبیه و از دوستای خوبم هستش

جواد نکونام؟ جوادم همینطور

بین پرسپولیس و اوساسونا کدوم تیم رو برای رفتن انتخاب میکنی؟ من اگه از اوساسونا پیشنهاد داشته باشم حتما میرم

چرا آنقدر به پاداش سپهر حیدری اعتراض کردی؟ نه!!من اصلا اعتراض نکردم شایعه بوده آقا

چه حسی داشتی وقتی پاس گل رو به صبایی ها دادی؟ پاس نبود دفع توپ بود.خیلی ناراحت شدم دنیا رو سرم خراب شد وقتی توپ رفت توی گل

رفتارت با حقیقی چه جوریه؟ خیلی خوبه مشکلی باهم نداریم

تا کی تو پرسپولیس بازی میکنی؟ تا وقتی که بتونم برای تیم بازی خوب انجام بدم

گل زنی میکنی؟ اگه موقعیت گیرم بیاد میزنم ولی خیلی دورم از گل

حقیقی رو بیشتر دوست داری یا میثاقو؟ جفتشون رو به یه اندازه دوست دارم

اگه استیل آذین کلی پول بده بازم میری استیل؟ من امسال پیشنهاد خیلی بهتری از تیما داشتم ولی به عشق پرسپولیس نرفتم

امسال کی قهرمان میشه؟ شک نکنید امسال تیم ما مدعی اصلی قهرمانی

هوادار خانم خوبه یا بد؟ من هوادارا رو به یک شکل نگاه میکنم و همشون رو دوست دارم

چرا با شیث رفتی ترکیه؟ من با شیث نرفتم ترکیه

تا حالا ازت خواستگاری کردن؟ نه! چون من از وقتی که اومدم پرسپولیس ازدواج کرده بودم

راه ارتباطی با هوادارا؟ توی زمین!!!چون وقتش رو ندارم.اکثر بچه ها  مجردن وقت دارن دنبال این کارا هستن  من دنبال  تمرین و مسابقه و خانوادم هستم و کار دیگه ای هم ندارم

وبلاگ های سرخ رو میخونی؟ نه اصلا

دربی امسال کی میبره؟ بنویسید برنده دربی امسال پرسپولیسه

تو تیم با کی صمیمیتری؟ با همه بچه ها خوبم ولی با شیث و رضا نورمحمدی صمیمیترم

دوست داری کدوم گزارشگر بازی های پرسپولیس رو گزارش کنه؟ عادل فردوسی پور

بازیکن الگو؟ایرانی؟خارجی؟ از ایرانیا که زیاد الگوبرداری نمیکنم ولی شخصیت آقای دایی رو دوست دارم و خارجی هم دنی آلوز و مایکون

راموس یا پیکه؟ پیکه بهتره

مسی یا رونالدو؟ مسی

منچستر یا چلسی؟ منچستر

چرا بی حاشیه ای؟ چون حاشیه رو دوست ندارم

دلیل پوشیدن شماره 2 چیه؟ چون ۸ ساله شماره ۲ میپوشم

میزان تحصیلات؟ دیپلم تجربی

بهترین اتفاق سال 88؟ شکست تیم استقلال

از کریم باقری میترسی یا علی دایی؟  از جفتشون میترسم

نظرت در مورد بازیکنا؟ همشون خوب و دوست داشتنی هستن

نظرت در مورد اخلاق دایی؟ منحصر به فرده

اخلاقش با بازیکنا چه جوریه؟  عاااااالی

نظرت راجع میثاق(از لحاظ اخلاقی و رفتنش از تیم)؟ میثاق بازیکن خیلی خوبی بود ولی شرایط مهیا نشد که بمونه و ایشون رفتن از طریق بچه ها از شرایطش باخبر میشم. الان هم دروازه بان های خوبی داریم آقای احمدی و حقیقی خوب کار میکنن

چه حسی داشتی وقتی فینال جام حذفی کمک داور رو انداختی؟ اولش اعصابم خورد شد ولی بعدا خودمم خندم گرفت اونجوری داورو زدم(خنده...)

ازت تشکر کردن هوادارا رو خندوندی!!! خنده...

پرسپولیس بهتره یا ثروت؟ من فکر میکنم ثروت بهتر باشه

فیلم میبینی؟ من فقط فیلم میبینم

آخرین فیلمی که دیدی؟ اسمش یادم نیست ولی ترسناک بود

خجالتی ترین  بازیکن؟ ما اصلا خجالتی نداریم

پر رو ترین بازیکن؟ ماشاله همه پررو هستن(خنده...) بنویس مجتبی شیری

خسیس ترین بازیکن؟ محمد پروین

دست و دلبازترین؟ خودم

دو بهم زدن ترین بازیکن؟ زیاد داریم

با اخلاق ترین بازیکن؟ خودم

بی تربیت ترین بازیکن؟ مجتبی شیری

خوشتیپ ترین بازیکن؟ علیرضا حقیقی

شیث رفیق بی کلکه یا نه؟ کلکم داره

چقدر تو رفاقت برات مایه گذاشته؟(شیث برای علیرضا) زیاد  مایه گذاشته

ته رفاقتون کجاست؟ تا همه جا میره

حد ومرز نداره؟؟ نه بابا اینقدر زیاده

تا حالا شیث تو جاهای سخت به کمکت اومده ؟کجا؟ آره !!تو بازی ها و مسابقات

رابطت با شیث خانوادگیه؟ نه

هدف نهاییت تو فوتبال چیه؟ هدف های زیادی دارم که هنوز بهشون نرسیدم

اگه فوتبالیست نمیشدی چه کاره میشدی؟ خواننده.ده سال پیش بین فوتبال و خوانندگی تردید داشتم بچه ها گفتن یکیش رو انتخاب کن موفق میشی که منم اومدم فوتبال و خداروشکر خوبه

بهترین مربی تو ایران؟ علی دایی

گفتن دایی قبول نیست!! الان علی دایی تمام خصوصیات مربی برتر توی ایران رو داره من باهاش کار میکنم دیگه

یه کم از شیطونی های شیث بگو؟ والله تا اونجایی که با ما بوده شیطونی انجام نداده بگم

چرا سعی نمیکنی شیث رو هم مثل خودت متاهل کنی؟ اتفاقا تو فکرشه

بازیگر مورد علاقه؟ از بین  آقایون امین حیایی و پرویز پرستویی و خانوم ها همشون خوبن  دقت نکردم!!بنویس مهتاب کرامتی

تیکه کلامت؟ زیاده !!!یه شاهی باریک الله ولی اصلی ترینش یه شاهی هستش

گل مورد علاقه؟ گل رز

میوه مورد علاقه؟ گیلاس

غذای مورد علاقه؟ قرمه سبزی

خواننده مورد علاقه؟ رضا صادقی و محمد اصفهانی

خانومتون فامیله یا غریبه؟ غریبه

بهترین لحظه ی زندگیت؟ فرزند دار شدن

بد ترین نمره ای که اوردی؟ -۲-

بچه ی آرومی بودی یا شیطون؟ شیطون

از معلمات کتک خوردی ؟ آره زیاد

محله ای که  بچگیات توش بودی؟  بلوار فردوس

بهترین آهنگی که گوش کردی؟ مرو ای دوست آقای اصفهانی

دوست صمیمیه غیر فوتبالی؟ هستن اکثر بچه های بیرون از فوتبال رو دوست دارم

عشق تو یک کلمه؟ پرسپولیس

چند تومن خرج سر و وضعت میکنی ماهی؟ حسابش رو ندارم زیاده! شاید ۵۰۰ تومن

قبض موبایلت چه قدر میاد؟ ۴۰۰-۳۰۰ تومن

از اول پرسپولیسی بودی؟ آره

خانوادت چی پرسپولیسین؟ بله

سینما میری؟ اصلا!! من تا حالا سینما نرفتم

کجای ایران رو دوست دای؟ تهران

شهر های زیارتی کجا رو دوست داری؟ وقتی ایران باشم بیشتر میرم مشهد

چند سالگی ازدواج کردی؟ ۲۲ سالگی

فصل مورد علاقه؟ تابستون رو دوست دارم گرمه

تعصبی و غیرتی هستی یا نه؟ غیرتیم

اسم دختر و پسر مورد علاقه؟ اسم  پسر امیرعلی خیلی دوست دارم و دختر هم نیلوفر

بچه اول دختر دوست داری یا پسر؟ دختر

چرا انقدر زن ذلیلی؟ من زن ذلیل نیستم

چه مارکی میپوشی؟ ورساچی و دیزل

بابا شدی؟ نه هنوز!! بزودی...

چند تا خواهر و برادر هستین؟ چهار تا سه پسر یه دختر .من بچه سوم هستم

اول مامان یا همسر؟ مامان دیگه

سرمایی هستی یا گرمایی؟ فوق العااااده سرمایی

چرا انقدر ژولیده ای؟ تو  بازیا اینطوریم ولی بیرون  خیلی بهترم

قبل ازدواج چند تا دوست دختر داشتی؟ ۱۰۰ تا

با خانومت چطوری آشنا شدی؟ دوران مدرسه باهاش آشنا شدم

دبیرستان؟ سربازی! من خانوممو خودم بزرگش کردم

خونتون کجای تهرانه؟ پیامبر

مدل ماشین . گوشی؟ ماشینم ماوی هستش و گوشیم آخرین مدل نوکیا

از احساساتت پیروی میکنی یا عقلت؟  عقلم

از چه رنگی خوشت میاد؟ سفید و مشکی

خانوادت از شغلت راضین؟ بله راضین ولی مادرم وقتی میبینه توی بازیها زمین میخورم ناراحت میشه ولی درمجموع راضین

اسم عطرت؟ عطرهای مختلف میزنم یکیش پلو

چند تا خط موبایل داری؟ ۶ تا

شیش تا خط موبایل داری؟!!؟ نه بابا یه دونه دارم

چرا انقدر بچه ی باجنبه ای هستی؟وخیلی مثبت؟ چون اینطوری خیلی بهتره.من متاهلم وباید مثبت باشم

اسم بولوتوثت چیه؟ دیوونه باز

اهل بلوتوث بازی و اس ام اس هستی؟ اصلااااااا !!من تا حالا یه دونه sms به کسی نفرستادم اگر هم  بخوام بفرستم میگم خانومم مینویسه!!چون حال و حوصلش رو ندارم

صاحب خونه هستی یا مستاجر؟ صاحب خونه ایم

جواب هوادارای خانم وآقا رو میدی؟ جواب خانوم ها رو میدیم آقایون هم همینطور

یه خاطره تو مسابقه باهم؟ والله ما برنده شدیم گفتن فعلا از جایزه خبری نیست!! ما هم گفتیم دیگه به ما نگین تو مسابقات شرکت کنین اگر هم بخوایم شرکت کنیم اول پاداش میگیریم بعد میایم(خنده...)

بالاخره جایزتون اومد؟؟ چرا رسید خدا رو شکر بعد از سه ماه و اندی رسید

بچگیهات مثل اکثر پسر بچه ها  دوست داشتی خلبان بشی؟ نه من از بچگی عاشق فوتبال بودم.پله و مارادونا !!همش رویام این بود که برم اروپا فوتبال بازی کنم

چند ساله ازدواج کردی؟ ۴ سال

دوست داری بچت هم فوتبالیست بشه؟ نه من اصلا دوست ندارم بچم فوتبالیست بشه

بد ترین و بهترین اخلاقت چیه؟ تا حالا بهش فکر نکردم

وقتی عصبانی بشی چیکار میکنی؟  وقتی بشم بد جوری عصبانی میشم

یه شعر برای هوادارا؟ هوادارا برای ما شاعری میکنن دیگه. چی بگم؟؟ ما شعرمون رو توی زمین برای هوادارا میخونیم

یه جمله تقدیم به هوادارا !! همشون رو دوست دارم

 

نظرت در مورد این کلمات و اشخاص:

خدا :فقط یه دونه

همسر :شریک

پرسپولیس:عشق همیشگی من

فرزند:شیرینی زندگی

پدر ومادر :تمام هستی ما

عشق:پدر ومادر

هوادارای پرسپولیس:پرشور

استیل آذین :تیم پولدار

عادل فردوسی پور :خیلی بامزست

نود :عالیه همیشه باید باشه مخصوصا اینکه مجریش عادل باشه

استقلال :رقیب دیرینه

راه آهن:خاطرات خیلی خوبی باهاش دارم

اوساسونا :تیم جواد ومسعود

علی دایی :شناسنامه فوتبال آسیا

حسین عبدی :مربی تیم پرسپولیس

حاج حبیب:صادق

عابدزاده:عقاب

خوردبین:تیم پرسپولیس

کریم باقری :آرپیچی زن

شیث رضایی :دوست داشتنی

میثاق معمار زاده :گلر خوب

علیرضا حقیقی:مغرور

مازیار زارع :فوتبالشو خیلی دوست دارم

سپهر حیدری:بامزه

محسن خلیلی :آقای گل دو سال پیش

ابراهیم شکوری :عشق مصاحبه

برادران شیری:شیرازی

علیرضا نور محمدی :دیوونه

غلامرضا رضایی:وحشتناک بازی میکنه! سرحاله

علی عسگر :آینده دار

هوار محمد:بی خیال

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي