وبلاگ پرپولیس
  » 

  » ورزشی
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 78680
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم که لذت ببرید و باز هم به من سر بزنید.نظر یادتونرررررررررررررررررررررره.
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
» فقط نرم افزار گوشی موبایل
» ****lip2lip****
» متن عاشقانه عاشقانه متن هاي عاشقانه متن کوتاه شعر و متن عاشقانه عاشقانه اشعار عاشقانه متنهاي عاشقانه
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ طرفداران حقیقی و فشنگچی و آدرس germezete1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» 

 

کاشاني:سرمربي بدون حب و بغض انتخاب شد

خانه ی سرخ- سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: من مي توانستم در انتخاب کميته فني افرادي را انتخاب کنم که خروجي آن چيز ديگري باشد. فکر مي کنم آنهايي که ذره اي انصاف داشته باشند، اذعان مي کنند که اين کميته فني نشان مي دهد که بدون حب و بغض نسبت به هيچ کدام از کانديداها اين کار را کردم.

حبیب کاشانی پس از اعلام نام علی دایی به عنوان سرمربی فصل آینده پرسپولیس در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که خیلی ها فکر می کردند گزینه مورد نظر باشگاه فرد دیگری است، تصریح کرد: طبیعتا من می دانم در بین پیشکسوتان پرسپولیس چه کسی از چه کسی خوشش می آید و چه کسی از چه کسی بدش می آید. اما شما نگاه می کنید سمت و سوی کمیته فنی، یک سمت و سوی تجربی و علمی است و افرادی در آنجا هستند که واقعا منطق، عدالت و انصاف را مد نظر قرار داده اند.

وی ادامه داد: فکر می کنم این حرف و این انتخاب من نشان می دهد که من به سمت هیچ گزینه ای نبوده ام کما اینکه می توانستم در انتخاب کمیته فنی افرادی را انتخاب کنم که خروجی آن چیز دیگری باشد. فکر می کنم آنهایی که به اندازه ذره ای وجدان و انصاف داشته باشند اذعان می کنند که این کمیته فنی این را نشان می دهد که من بدون ذره ای حب و بغض نسبت به هیچ کدام از کاندیداها این افراد را انتخاب کردم که الحمدالله انتخابشان بجا بود. دوستان کمیته فنی گواهی می دهند که من شرایط را طوری فراهم کردم که آنها با آرامش کار خودشان پیگیری کنند تا انشاءا... آن کاری که به نفع باشگاه و هواداران است اتفاق بیفتد و این کمترین کاری بود که من می توانستم انجام بدهم.

کاشانی در پاسخ به این سوال که در این انتخاب چقدر سهم داشتید گفت: من حق شخصی خودم را یعنی حقی که مدیریت باشگاه برای انتخاب سرمربی دارد به پیشکسوتان باشگاه تنفیذ کردم. پیشکسوتانی که از تجربه علمی و ورزشی کاملی برخوردارند. امیدوارم این نظر که می تواند گره گشا باشد، کمک کند که ما بتوانیم با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات شروع شده است و تیم ها باید کار بدنسازی را انجام دهند، کارمان را زودتر شروع کنیم.

کاشانی درباره انتخاب سرمربی از سوی کمیته فنی که برای اولین بار در تاریخ باشگاه پرسپولیس اتفاق می افتاد، گفت: این یک روش جدید در انتخاب سرمربی بود که به شکر خدا با وجود آقایان ذوالفقارنسب، پنجعلی و زادمهر انجام شد. امروز آقای قلعه نوعی هم در تماسی که با من داشتند؛ اعلام کردند می خواهند کارشان را با تشکیل یک کمیته فنی در تیم جدیدشان آغاز کنند. امیدوارم این روندی که باشگاه پرسپولیس در پیش گرفت، روندی باشد که همه تیم ها با استفاده از آن در لیگ برتر از پیشکسوتانشان استفاده کنند و از همفکری آنها بهره مند شوند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال های متعدد خبرنگاران در خصوص تحلیل ها و شایعاتی مبنی بر صوری بودن تشکیل کمیته فنی گفت: علیرغم همه گمانه زنی ها و شایعات، کمیته فنی با طیب خاطر به امر انتخاب سرمربی برای پرسپولیس دست زد و آنچه که به باشگاه و هواداران کمک می کرد را انجام دادند. امیدوارم این تصمیم که پشت آن فکر و استدلال است بتواند به فوتبال و هواداران ما کمک کند. تلاش خواهیم کرد در فصل نقل و انقالات آن خواسته هایی که آقای دایی داشتند را با قدرت و قوت پیگیری کنیم که بتوانند فصل جدید را با قدرت شروع کنند.

کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا با اختلاف سلیقه ای که بین شما و آقای دایی وجود داشت امکان همکاری وجود دارد، گفت: در حال حاضر نباید درباره این چیزها صحبت کرد. این تصمیمی است که با ساعت ها کار کارشناسی گرفته شده و کمیته فنی خواستار ارائه نظر آقای دایی شده است. پس از اعلام نظر آقای دایی می توانیم بنشینیم و صحبت کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکر می کنیم که لحظه به لحظه پیگیری انتخاب سرمربی تیم پرسپولیس بودند. خدا را شکر می کنیم که دوستانمان در کمیته فنی با آشنایی به وظیفه خطیرشان تا پاسی از شب اینجا بودند و تلاش کردند تا ما بتوانیم اطلاعات را دقیق تر به استحضار مردم شریفمان برسانیم.

کاشانی همچنین با تشکر از اعضای کمیته فنی تاکید کرد: دوستانی که برای کمیته فنی انتخاب شدند، نزدیک به 24 ساعت است که به طور مستمر با تلاش بسیار، پیگیر انتخاب سرمربی پرسپولیس بودند. جا دارد از زحمات شان تشکر کنم چرا که انتخاب سرمربی کاری بود که با فشار و استرس و پیگیری هایی زیادی همراه بود اما دوستان من ابتدا برای رضای خدا و بعد کسب نظر هواداران کار خودشان را بدون هیچ چشم داشت مادی انجام دادند. امیدوارم سرمربی منتخب بتواند خدمات شایسته ای را به باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران خوبش ارائه کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي