وبلاگ پرپولیس
  » مصاحبه

  » ورزشی
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 78687
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم که لذت ببرید و باز هم به من سر بزنید.نظر یادتونرررررررررررررررررررررره.
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
» فقط نرم افزار گوشی موبایل
» ****lip2lip****
» متن عاشقانه عاشقانه متن هاي عاشقانه متن کوتاه شعر و متن عاشقانه عاشقانه اشعار عاشقانه متنهاي عاشقانه
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ طرفداران حقیقی و فشنگچی و آدرس germezete1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» مصاحبه

 

چي شد که فوتباليست شديد؟ به خاطرعلاقه ای که داشتم خوب از بچگی تو محله استعداد  داشتم

مي شه بفرماييد اين عسل کوچولو کيه؟ بچه خواهرمه

اگه فوتباليست نمي شديد چه کاره مي شديد؟ نمی دانم. هر چه فکر می کنم نمی دونم چه کاره می شدم

ماشینت مارک گوشي و مدلش؟ Vertu و  CARBONگوشی هایم هستند و ماشین هم فعلا ندارم و قرار است  بخرم

شما طرفدار رئال هستيد يا بارسلونا؟ رئال مادرید

نظرتون را جع به تک تک بازيکنان تيم خيلي کوتاه:

حاج حبيب(مدیر عامل ) کريم باقري(کاپیتان ) محمد پروين(خنده ) عليرضا حقيقی( چی بگم...)

 ميثاق معمارزاده( کوچولو)ابراهيم شکوري(شریف )

شيث رضايي ( خواننده بزرگ) سپهرحيدري( ثروتمند برزگ )

علي دايي(رفیق قدیمی.خنده...  ) حسين عبدي(افسرده ) محسن خليلي(نمی دونم)

عباس اسماعيل بيگي( مخترع رفت و برگشت -جایگاه 22) مجتبي زارعي( فراری بی فرمون) حميد استيلي( بچه محل )

علي پروين(سلطان) مايلي کهن(اولین کسی که به من اعتماد کرد)قرمز(عشقه) عشق(مقدس) محبوبيت(پر درد سر) مهدی شیری(داداش و همسایه)

چرا پاي راستت ضعيفه؟آيا مي توني پاي راستت را قوي تر کني؟ آنهایی که میگن خودشون می تونند با دست مخالفشون غذا بخورند؟ تا حالا چند تا گل زدم اگر ضعیف بود که گل نمی زدم با هاش .اونم گلهای حساس...

فوتبال را از چه تيمهايي شروع کردي؟ پاس . بانک ملی . سایپا . پرسپولیس

چطور شد به پرسپوليس آمدي؟ قراردادم با سایپا تمام شده بود و محمود خان زنگ زد منم اومدم باشگاه قراردادبستم

آيا در کودکي هم آرزو داشتي بازيکن پرسپوليس بشي؟ فکرشم نمی کردم یک روز تو پرسپولیس بازی کنم

.قبل از اومدنت به پرسپولیس آیا از استقلال هم پیشنهاد داشتی؟؟؟؟؟؟چرا پرسپولیس؟ بله...چون پرسپولیسی بودم  


آیا اواخر اون فصلی که قهرمان لیگ شدیم با نیکبخت دچار مشکل شده بودی؟ من باکسی مشکلی ندارم

قبول داری اون فصل که با نیکبخت همبازی بودی بیشتر به موهات توجه داشتی؟کلا یه جورایی داشتن از راه به درت میکردن قبول داری؟ نه من هیچ وقت اخلاقم عوض نمی شود  

 
چرا اون روز که اومدیم سرتمرین لباس خودت رو ندادی؟؟؟؟؟؟؟ لباس به ما اضافه نمی دهند    

 کلا لباس میدی؟ یا نه فقط به هواداران مخصوص خودت میدی؟ داشته باشم می دم

چرا اینقد ابراهیم شکوری سعی داره تو همه عکسا پیش شما باشه؟ و با شما شوخی زیاد میکنه؟ ابراهیم...خنده نمی دونم از خودش بپرس شاید می خواد معروف بشه خنده.و.....

فوتبالیست نمیشدی چیکاره میشدی؟ گفتم که..نمی دونم

دوست دختر هم داري؟  خنده...آره 10 تا دوباره خنده بلند.....و من و مهدی شیری هم که کنارش نشسته بودیم دقایقی خندیدیم البته محسن  با حالت شوخی جواب داد

تو کدام بيمارستان و کدام شهر و چه ساعتي به دنيا آمدي؟ بیمارستان اقبال ساعت 11ظهر

از چند سالگي نمازت ترک نشده؟  نمی دونم

اهل شعر خواندن هم هستي؟ نه زیاد

آهنگ هاي کدام خواننده را دوست داري و گوش مي دي؟ هرکی قشنگ بخونه را دوست دارم برام فرقی نمی کنه

چند تا خاله و دائي و عمو وعمه داري؟ 4تا خاله 2تا دایی 1عمه و 1عمو

چرا جواب اس ام اس ها و تلفنهاي هوادارانتان را نمي دهيد؟ چون تلفنم دستم نیست

الگوي ورزشيت تو دنيا کيه؟ الگو زیاد دارم با خنده...از هر کدوم یه تیکه برداشتم...خنده

روياي کودکي ؟ فوتبالیست بشم

از اول پرسپوليسي بوديد؟ به شرفم قسم آره...

عسل خواهر زاده ات چند سالشه؟ دو سال و نیم

هنوز تو نازي آباد زندگي مي کنيد؟ پدر و مادرم بله ولی من تو ولنجک

می شینم

با پدر و مادرتان زندگي مي کنيد؟ نه خیر

تو زندگي بيشتر از همه به چه کسي مديون هستيد؟ خانواده ام

کدام يکي از گلهايي را که زديد بيشتر دوست داريد؟ گلهایی که به استقلال زدم

از شما خواسته شده که هيچ وقت از پرسپوليس نرويد چون تصور پرسپوليس بدون شما براي هوادارانتان سخته...نظرتون چيه؟ سعی می کنم تا وقتی به درد پرسپولیس بخورم تو پرسپولیس بمونم

علت اين که مي گن شما آدم کنجکاوي هستيد چيه و تا دليل چيزي را ندانيد دست بردار نيستيد؟ مادرزادیه

بهترين تفريحتون؟ با دوستام

تيکه کلامتون چيه؟ گفتم دیگه مهمون داداش

خونت آپارتمانيه؟ تو برج زندگی می کنم

از جون هوادارات چي مي خواي که اينجوري خودت را تو دلشون جا کردي؟ اونا از جون من چی می خواهند که اینجوری منو بند کردند تو تیم...خنده

مي گن شما خيلي آدم با شخصيتي هستيد نظر خودتون چيه؟ هر که می گه لطف داره...نمی دونم

چرا ازدواج نکرديد؟ هنوز آمادگیشو ندارم

وي‍ژگي همسر مورد علاقه تان؟ هه....خنده  صادق و با معرفت

چه زماني قصد ازدواج داريد؟ هر موقع وقتش بشه...

نظرتون در رابطه کلمات زير:

آقاي گل( گلزن برتر) سپاهان( رقیب چند ساله) مردان پرسپوليس( ماهی یک بارفیلمش را می بینم)افسانه ۹۶(خنده...سرطلا)محسن رفت و برگشت  ( رفته بود دوباره برگشت...خنده)آهنگ رپ( جدیده...باحاله )سياست(اهلش نیستم )برنامه۹۰( جالبه )ازدواج( نمی دونم چی باید بگم)دوست دختر  ( نمی تونم بگم...خنده )مکه( دوست دارم دوباره برم)محمودخوردبين( سلام محمود خان...خنده )جراحي بيني( عدم اعتماد به نفس)رباط صليبی(واییییییی)

آلمان(دوباره باید برای پام برم)

رنگ مورد علاقه؟ رنگ سفید را بیشتر دوست دارم چون بی رنگه

گردنبدي که گردنتونه را چه کسي بهتون هديه داده که انقدر دوستش داريد؟ نه خودم خریدم و چون ازش خوشم اومده دوستش دارم و طلا سفید هم هست

چقدر واسه هوادارات ارزش قائلي؟ همونقدر که امسال به خاطرشون تو پرسپولیس موندم و با توجه به اینکه پیشنهاد خوبی داشتم

پرسپوليس و هوادارنش را در يک کلمه توصيف کن: معرفت

تيم ملی موردعلاقه اروپايي؟ تیم ملی آرژانتین

بازيکن مورد علاقه اروپايي؟ مسی

پس چرا انقدر طرفدار رئالی؟ می خریمش انشاالله...با خنده

دروازه بان مورد علاقه اروپايي؟ پیترچک

مربي مورد علاقه اروپايي؟ مورینیو

چند تا خواهر و برادر داري؟قرمزند يا آبي؟ یه خواهر و یک برادر که استقلالی بودند ولی دارند پرسپولیسی می شوند

خواننده و بازيگر مورد علاقه در ايران و هاليود؟ بازیگر مرد اکبر عبدی و زن هم هدیه تهرانی هالیوود هم  که ..ای...برد پیت را خیلی دوست دارم.

ماشين مورد علاقه؟ بی ام و bmw

کشور مورد علاقه؟   ایتالیا

تيم ملي مورد علاقه؟ آرژانتین

آرزوي دست نيافتني؟ نمی دانم

اگه بري اروپا دوست داري تو کدام ليگ بازي کني؟ رئال....

آيا عضو سايتي هستيد و اگر هستيد مي شه آدرسش را براي هواداراتون بگذاريد؟ نه جایی عضو نیستم

اگه فوتباليست نمي شديد دوست داشتيدچه کاره شويد؟ گفتم که نمی دونم

نظرتون راجع به ليدرهاي باشگاه پرسپوليس و ليدرهاي ديگر باشگاهها؟ با هاشون تو این 3سال مشکلی نداشتم لیدرهای پرسپولیس خیلی با معرفتند...

تا حالا ازتون باج خواستند؟  اصلا

قبض موبايلتون معمولا چقدر مياد؟ زیر صد هزار تومان نبوده تا حالا

يک جمله در رابطه با خودت؟ رفیق باز.آدمی که حسود نیستم و بد کسی را هیچ وقت نخواستم.زیاد هم اهل دروغ نیستم

تا کي تو پرسپوليس مي مانيد؟ تا هر وقت که بشه

فوتبالتون را تا کجا ادامه خواهيد داد؟ تا هر وقت که بدونم فحش

 نمی خورم...خنده

تيکه کلامتون؟ نمی دونم گفتم که داداش

اگه بخواهيد يک نفررااز پرسپوليس اخراج کنيد اون کيه؟ هیچ کس را

اگه بخواهيد يک بازيکن را به پرسپوليس بياوريد چه کسي است؟ خیلی هارا

سايت يا منبع اطلاع رساني داريد؟ نه

سال بعد تو پرسپوليس مي ماني؟ اگه بخوان منو چرا که نه

دوست داری در فوتبال چه موقعيت هاي ديگري به دست آوري؟ خیلی چیزهای دیگه

به غير از فوتبال راه درآمد ديگه اي هم داريد؟ نه

هدفتون در زندگي و ورزش؟ تو زندگی عاقبت به خیری تو ورزش هم اینکه پرچمم بالا باشه ....

بهترين و بدترين خصوصيت اخلاقي تان از نظر خودتون چيه؟ گفتم که حساسم و اعتماد به نفس

مي گن داداش شما استقلالي است و وقتي به استقلال گل مي زني داداشت بهت چي مي گه؟ اون دیگه داره پرسپولیسی می شه

تا حالا خانواده استقلالي ات بهت گفتن از پرسپوليس برو؟ نه

لطفا اسم پدرتون؟ نمی شه....چه سوالایی.خنده

اولين بار که بهتون گفتن محسن رفت و برگشت چه حسي داشتي؟ نمی دونم یادم نیست

وقتي پنالتي بازي با سايپا را خراب کردي چه احساسي داشتي وقتي هوادا مي گفتن غصه نخور فداي سرت...؟ شرمنده هوادارا شدم

از چه جور دختري  خوشتون مياد؟ نمی تونم بگم باید خوشم بیاد دیگه...شخصیه این سوال...

از چه جور پسري خوشتون مياد؟ اونم نمی شه باید ببینم اخلاق و رفتارشونو

وقتي به استقلال گلزدي چه احساسي داشتي؟ خیلی خوشحال بودم به خاطر اینکه هر دو تا گلی که به استقلال زدم ما عقب بودیم و وقتی خوشحالی هواداران را دیدم بیشتر خوشحال شدم

وقتي به سپاهان گل زدي چه احساسي داشتي؟ حسم را تو شادیم نشون دادم

حاضري به خاطر يک نفر از حقت در هر زمينه اي بگذري؟ خیلی شده

ازبين فوتباليستهاي ايراني به غير از پرسپوليسيها چه کسي را بيشتر قبول داري؟   چند تایی هستند که بازیکنان خوبی اند

باز هم نظرتون در رابطه با کلمات زير:

خدا (حرفی توش نیست)همسر(یار و یاور )جوادنکونام( بازیکن اوساسونا)فوتبال اروپا( فوتبالی رو پایه برنامه ریزی)گل( عاشق گل زدنم)شيريني(رولت)روزي(...)مادر(...)پلي استيشن( 2باشه حرفه ای ام ولی 3دارم تو خونه و بلد نیستم)آشپزي(طبق معمول بهترین غذایی که می پزم نیمرو و املته دیگه)

آيا آرزويي داري که تا به حال بهش نرسيدي؟ هر چی از خدا خواستم بهم داده

حاضري به خاطرچه چيزي از فوتبال دل بکني؟ هیچی

از اين که فوتباليست شدي پشيمون نيستي؟ نه

به نظر خودت آدم خوبي هستي؟ به نظر خودم....نمی دونم

عشقت بعد از فوتبال؟ فوتبال بازم

آيا چيزي تو زندگيت هست که قصد پنهون کردنش را داشته باشي؟ آره ولی نمی تونم بگم چیه...

وقتي که امضا ميدي يا عکس مي گيري چه احساسي داري؟ احساس خیلی خوبی دارم

اهل کجايي؟ تهران

چرا انقدر لقب محسن رفت و برگشت را دوست داري؟ عاشقشم

دنياي شهرت و محبوبيت چه حالي داره؟ هم خوبه هم بد

تو زندگي دنبال چه چيزي هستي؟ آرامش

از زندگي ات راضي هستي؟ خداراشکر

دوست داري مثل چه کسي باشي؟ خودم

چرا صورتتون اينجوريه ؟يعني اينکه گفتند خيلي بانمکيد: ...خنده لطف دارند

مسي يا رونالدو؟ مسی

فرزند دختر دوست داري يا پسر يا جفتش؟ جفتش ولی اول پسر

سرزبونت به چه کسي رفته انقدر بانمکي؟ ...خنده..مامانم

چرا با هرکي حرف ميزني طرف مقابلت کم مياره؟ نمی دونم من به همه احترام گذاشتم....

مي دوني هوادارت چقدر برات دعا مي کنند تا هميشه تو بازيها گل بزني؟ لطف دارند و بیشتر گلهایی که زدم ازدعای خیر آنها بوده

هميشه نمازتون را اول وقت ميخونيد؟ همیشه ...نه

چجوري انقدر چهارچوب را خوب مي شناسيد؟ مادرزادیه...خنده  بچه محلمونه

تا حالا ازتون خواستگاري کردند؟چند بار؟چه جوابي داديد؟ خنده....آره ولی نشمردم خنده...اول محسن به شوخی گفت چون پسر بوده گفتم نه و من و مهدی شیری کلی خندیدیم و بعد از کلی خنده گفت بهشون گفتم برید خجالت بکشید می خوام درسم را ادامه بدهم و باز هم چند دقیقه ای روده بر شدیم از خنده

تا حالا عاشق شدي؟ چرا ازدواج نمي کني؟   بله...فعلاآمادگی ازدواج ندارم

چند سال با خواهر برادراتون اختلاف سني داريد؟ خواهرم متولد54 و برادرم متولد65

قد ـ  سن ـ وزن ـ دور کمر ـ دور بازو: 183 قدم و 29 سال سن دارم .80کیلو هستم و سایز شلوار جینم 32 دور بازوام را نگرفتم و بازم خنده....

گفتند که بهتون بگم خيلي بامعرفتيد که کامنتهاي سکوي سرخ را مي خونيد و از اين کار شما هواداراتون خوششون آمده: آره همیشه به سکوی سرخ سر می زنم

مزاحم تلفني هم داريد؟جواب هم مي دهيد؟ وحشتناک..و اصلا جواب نمی دهم

اسم مورد علاقه(دختر و پسر): دختر...عسل .پسر هم محسن .با خنده....

خواننده مورد علاقه؟ پاپ دوست داري يا سنتي؟ بستگی به حال و احوالم دارد

غذاي مورد علاقه؟ قرمه سبزی

چه گلي را دوست داري؟ گل قهرمانی

چه عطر يا ادکلني مي زني؟ عطرهرمز

دوست داري تو چه تيم خارجي بازي کني؟ رئال مادرید

اوقات فراغتتون را چه کار مي کنيد؟ همش که خونه هستم...فیلم نگاه می کنم

خونت تو کدام محله تهران است؟ ولنجک

از چه غذايي بدت مياد؟ کدو

آخرين فيلمي که ديدي؟ آخرین فیلم رابرت دنیرو

صميمي ترين دوست فوتبالي؟ رحمتی

چه کسي را بيشتر از همه در زندگي دوست داري؟  خودم را

بهترين خاطره؟ بهترین خاطره ورزشی قهرمانی پرسپولیس بود و در زندگی ام هم به دنیا آمدن عسل بود

بدترين خاطره؟ مصدومیتم وغیر فوتبالی هم فوت مادر بزرگم

نمي خواهيد ادامه تحصيل بدهيد؟ دیپلم کامپیوتر دارم و وقتش را ندارم....با خنده گفت تو بزن فوق دیپلم...

از چه جور آدمهايي بدتون مياد؟ حسود

چه جور آدمهاييي را دوست داريد؟ آدمهای با معرفت

کدوم امام را از همه بيشتر دوست داريد؟ با همه ائمه رابطه خوبی دارم

راسته که هر سه شنبه يکبار ميرويد جمکران؟ جدیدا کم ولی خوب 2سال پشت سر هم رفتم

اگه تيمهايي مثل استقلال وسپاهان واستيل آذين شما را بخواهند مي رويد؟ اگه پای پرسپولیس وسط باشه نه...

بهترين هديه اي که گرفتيد چه بوده واز چه کسي؟ هدیه ها همه با ارزشند فرقی برام نداره همه آنها را دوست دارم...

چه چيزي از همه بيشتر ناراحتتون مي کنه؟ دروغ

زود عصباني مي شويد يا دير؟  بستگی داره چی پیش بیاد

چرا؟ چرا نداره...

گروه خوني شما چيه؟ + oبا خنده...

شب قبل از بازي در هتل با کدام بازيکن هم اتاق هستيد؟ برام فرقی نمی کنه

تيکه کلامت؟ داداش

نظرش را جع به دختر خانم هايي که طرفدارش هستند چيه؟به همشون احترام می گذارم

مي دونه هواداراش چقدر عاشقشن؟ باعث افتخار منه

و باز هم يک کلمه در رابطه با کلمات زير:

آبي( رقیب دیرینه)حسادت( متنفرم )چمن(خوب باشه خوبه)جام جهاني(حیف شد نرقتیم)ثانيه(گذراست )تيم ملي(داغون شده )پرسپوليس(عشق)ببر(حیوان امسال)پلنگ( فامیل حیوان امسال خنده... )دربي( نمی دانم جذابیت)عدد۹(  6ساله باهامه )ژوليده(علیرضا محمد.خنده... )زمين فوتبال(خاطرات )رئال مادريد( آه تیم محبوب)شوت( دوست ندارم)سينما( یادم نیست کی رفتم)قطبي(امپراطور)فوتبال(حرفه)غرور(کمش خوبه)عشق(مقدس)ظاهر بيني( دوست ندارم )طاقت( طاقتم کمه)صبح( تا حالا ندیدمش )اولين کلمه با حرف ذ که به ذهنش مي رسه(زالو خنده ...نه نه این با ز ر است خنده....ذرت...خنده..)هديه( نه دوست دارم بگیرم نه دوست دارم بدم )وعده ديدار پرسپوليس براي قهرماني(جام حذفی)نصيحت(...)لباس( دوست دارم )گلر(می کشمشون )کرانچار(از من بدش می آمد )يار(همدم)

خواننده مجاز و غير مجاز که مورد علاقه شماست؟ هرکی قشنگ بخونه را دوست دارم برام فرقی نمی کنه

چرا هميشه اخماتون تو همه؟ اخمام تو هم نیست به خاطر اینکه همش تو آفتاب بازی کردیم این خطه افتاده.خنده....

با کدام يک از بچه هاي تيم صميمي تر هستيد؟ با همه آنها خوبم

از چه چيزي بيشتر از همه مي ترسيد و چرا؟ تاریکی ...نمی دونم از بچگی می ترسیدم

بزرگترين آرزو؟ عاقبت به خیری

فاميل هاي شما از اينکه شما فوتباليست هستيد چه برخوردي با شما دارند؟ خیلی خوبه

از چه ميوه اي خوشتون مياد؟ هندوانه

بستني دوست داريد؟ نه زیاد

تو کارهاي خونه به مادرتون کمک مي کنيد؟ خسته نباشم بله

شماره کفشتون؟ 43

آيا مارک باز هستيد ؟چه مارکي؟ تا حدودی هر مارکی که قشنگ باشه

لباس ها و کفش هاي شخصي خودتان را از کجا مي خريد؟  خنده...چند سالیه که دوست داشته خدا ما را و از خارج از کشور خریدیم

آيا به زبان انگليسي تسلط داريد؟ با توجه به اينکه مدتي در آلمان بوديد آلماني متوجه مي شويد؟ زبان انگلیسی 40درصد زبان آلمانی1درصد

مي گن شما در تيراژه مغازه عطر فروشي داريد؟ داشتم .بستمش

وقتي گل ميزنيد اولين شخصي که باهاتون تماس مي گيره و گلزني را بهتون تبريک مي گه کيه؟ ...بیشتر موقع ها مادرم بوده

با والدينتون زندگي ميکنيد يا مجردي؟ مجردی

شبها چه ساعتي مي خوابيد؟ 12

صبح چه ساعتي از خواب بيدار مي شويد؟ 9

اهل کلاس گذاشتن براي فاميل يا بچه محل هاتون هستيد؟ از اونا باید بپرسی

نقاشي بلديد بکشيد؟ بله

خوش خط هستيد يا بدخط؟باید ببینید

سرمايي هستيد يا گرمايي؟ سرمایی

قيمت و مارک عينک دودي شما؟ بولگاری قیمتش هم بین  500 تا 600هزار تومان

احساس نمي کنيد نسبت به چند سال قبل اخلاقتون عوض شده و مغرور شديد؟ نه من دقیقا همونی هستم که بودم

تو کدام آرايشگاه موهاتون را کوتاه مي کنيد؟ آرایشگاه رفیقم بهرام تو فرشته

طرفدار تيم ملي کدام کشور در جام جهاني هستيد؟ تیم ملی آرژانتین

چرا تو بازي موهاتو درست نمي کني؟ تمرکزم همیشه رو بازیه

چرا ژل نمي زني؟ به خاطر اینکه لزومی نمی بینم

تو خانواده شبيه به کي هستي؟(مادر -خواهر-برادر-يا پدر) مادرم

نقطه ضعفت چيه؟ نمی دانم شاید آدم حساسی هستم

نقطه قوتت چيه؟ اعتماد به نفس

مي گن بعد از هر گلي که مي زنيد مي رويد مشهد: بله

سوالي تو ذهنتون هست که من نپرسيدم ويا حرفي که دوست داريد بزنيد؟  نه ...چیز خاصی تو ذهنم نیست

نظرتون در رابطه با اين مصاحبه و بگوييد تا حالا چنين سوالاتي ازتون پرسيده بودند؟  نه تا حالا چنین مصاحبه ای نکرده بودم ...جالب بود

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت1:09---27 خرداد 1391
شما لنگیها اینقدر ته جدول بودید زده به کلتون حداقل بنویس مصاحبه کیه!!!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي