وبلاگ پرپولیس
  » مصاحبه با حقیقی

  » ورزشی
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 78659
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم که لذت ببرید و باز هم به من سر بزنید.نظر یادتونرررررررررررررررررررررره.
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
» فقط نرم افزار گوشی موبایل
» ****lip2lip****
» متن عاشقانه عاشقانه متن هاي عاشقانه متن کوتاه شعر و متن عاشقانه عاشقانه اشعار عاشقانه متنهاي عاشقانه
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ طرفداران حقیقی و فشنگچی و آدرس germezete1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» مصاحبه با حقیقی

 

بیوگرافی؟؟؟

ارديبهشتي هستم

متولد 12 ارديبهشت سال 67 در تهران هستم. يك خواهر دارم، مجرد هستم و ساكن خيابان آفريقا... حدود 10 سال است كه فوتبال بازي ميكنم، از رده نونهالان تا بزرگسالان در تيم پرسپوليس بودم يعني در تمامي ردهها در اين تيم بازي كردم و در اين حساب بايد مرا يك پرسپوليسي اصيل بدانيد.

تيم علي دايي؟؟

در چند سالي كه در پرسپوليس بودم اين تيم فراز و نشيبهاي زيادي داشته، اما فكر ميكنم تيمي كه مصطفي دنيزلي درست كرده بود و تيم كنوني كه علي دايي هدايت آن را برعهده دارد بهترين تيمهاي چند سالي هستند كه من در پرسپوليس هستم.

رقابت دروازهبانها؟؟

هر ساله در پرسپوليس بين دروازهبانها رقابت بوده است. من سال اولم نيست كه با دروازهباني ديگر رقابت ميكنم. هر سال دروازهبانهاي بزرگي در اين تيم بودند كه گلرهاي اول يا دوم تيم ملي بودند. من رقابت خيلي خوبي با معمارزاده داشتم، اما بعضيها براي ما حواشي درست كردند و از قول من يا او حرفهايي نوشتند كه درست نبود و باعث سوءتفاهم شد. الان هم در كنار هم رقابت ميكنيم و هر كسي بهتر باشد بازي ميكند.

 

پنالتي دايي را گرفتم!!

در طي سالهاي حضورم در پرسپوليس اتفاقات و خاطرات زيادي برايم رقم خورده است اما هيچگاه آن پنالتي كه از آقاي گل جهان گرفتم را فراموش نميكنم. اولين دقايق حضورم در ميدان براي پرسپوليس بود كه پنالتي علي دايي را گرفتم.

استرس داشتيم!!                                                

درباره اتفاقات دربي زياد صحبت شده است. اما ميخواهم بگويم، آن درگيري با شيث و... فقط به خاطر فشار و استرس بود كه حتي بزرگترين بازيكنان دنيا هم در اين قبيل مسابقات به آن دچار ميشوند. اين هم يك سوءتفاهم بود كه باز هم بزرگنمايي شده، عدهاي ميخواستند با اين كار، برد پرسپوليس را زير سوال ببرند و متاسفانه تا حدودي هم به هدف خود رسيدند.

باز هم ممكن است داد بزنم!!

برخيها گله ميكنند چرا در برخي ديدارها من سر مدافعان داد ميزنم. فكر ميكنم داد زدن و حرف زدن با مدافعان جزيي از وظايف دروازهبانهاست، بزرگترين دروازهبانها هم با مدافع صحبت ميكنند. باز هم اگر در بازي مسئلهاي به وجود بيايد حتما سر مدافعان داد ميزنم.

 

 

پدرم مشوق من بود!!

پدرم يكي از اصليترين مشوقان من بودند. چون خودشان فوتبال بازي ميكردند دوست داشتند، من هم به يك فوتباليست بزرگ تبديل شوم. خوشحالم تا حدودي پاسخ حمايتها و صحبتهاي آنها را دادم. فكر ميكنم اگر حمايتهاي خانواده نباشد به موفقيت رسيدن كمي دشوار ميشود.

ماشينبازم!!

زياد ماشين عوض ميكنم الان بي‌‌ام و 325 دارم. قبل از آن هم X3 داشتم. اولين ماشين من هم پرشيا بود.

سقف آرزوهات؟؟

سقف آرزوهاي من، رسيدن به تيمملي است. فراموش نكنيد، دروازهباني پست حساسي است و تازه كار اصلي دروازهبانها از 27، 28 سالگي شروع ميشود. من هم فكر ميكنم هنوز زمان دارم كه خودم را در پرسپوليس نشان داده و به تيمملي راه پيدا كنم.

پيشنهاد سينمايي؟؟

با هنرپيشه خاصي دوست نيستم. خودم هم عليرغم دو، سه پيشنهادي كه براي بازي در سينما داشتم، ترجيح دادم تمركزم را به فوتبال معطوف كنم. اگر قرار باشد فيلم زندگيام را بسازند، دوست دارم خودم نقش خودم را بازي كنم.

 

نتايج دايي بد نبوده است!!

نتايج پرسپوليس با علي دايي بد نبوده است، با اين حال مردم بايد قضاوت كنند كه از اين تيم با دايي راضي هستند يا نه؟ خدا را شكر تيم خوبي داريم و علي آقا توانسته در كنار رقابت يك رفاقت خوب هم در تيم به وجود بياورد. هنوز نميشود در مورد فصل بعد حرف زد اما هدف اصلي ما كسب سهميه و قهرماني در جام حذفي است.

ازدواج!!

من كلا با دير ازدواج كردن فوتباليستها موافقم. فكر ميكنم اگر دير ازدواج كنند ميتوانند تمركز زيادي روي فوتبال و بازي داشته باشند. البته هر كس نظري دارد، نظر من هم اين است.

عاشق فوتبالم!!

كسي كه از حدود 12 سالگي فوتبال را در باشگاه بازي ميكرد پس حتما عاشق فوتبال است، من هم عاشق فوتبالم و به چيزي جز آن فكر نميكنم، نه تنها منبع كسب درآمدم فوتبال است و فكر ميكنم اگر فوتباليست نميشدم باز هم تلاش ميكردم تا فوتباليست شوم!

همه دروغ بود!!

من مجردم و شايعه ازدواج با يكي از بازيگران سينما يك دروغ بود كه از منابع پخشكننده آن شكايت كردم. متاسفانه هر چند وقت يك بار برای

فوتباليستها از اين دروغها درست ميكنند. من قبلا در اين باره صحبت كردم و گفتم كه با آن خانم بازيگر ازدواج نكرده و آشنا هم نبودم.

به خوشپوشي اهميت ميدهم!!

اهل خوشپوشي و مارك بازي هستم. فكر ميكنم كسي كه الگوست، هم بايد از لحاظ اخلاقي الگو باشد هم پوشش به همين خاطر بايد لباسهاي خوبي بپوشم. اكثر ماركهاي معتبر را دوست دارم و ميپوشم.

فقط پول فوتبال، حرفهاي است!

فوتبال ما الان فقط پولش حرفهاي است، اما خوشبختانه داريم بيشتر به سمت حرفهاي شدن ميرويم و تا چند سال ديگر وضع فوتبال ما بهتر ميشود.

حمايت كنيم!!

فكر ميكنم در سالهاي 1998 و 2006 كه به جامجهاني رفتيم، بهترين تيمهاي ملي تاريخ را داشتيم.

الان به تيمملي با مربيگري آقاي قطبي انتقاد ميشود، اما معتقدم بايد از اين تيم حمايت شود تا در جمع فيناليستهاي جام ملتهاي آسيا باشد.

 شايد خيليها منتظر شروع جامجهاني باشند، اما واقعا جاي ايران در اين مسابقات خالي است و جامجهاني بدون ايران مزه ندارد!

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت11:32---12 مهر 1390
سلام وبلاگم درست کن اگه تونستی من نمیرسم باید برم دانشگاهالبته اگه تونستی مرسی

مریم
ساعت10:33---1 مهر 1390
وبلاگت خیلی مسخره است متاسفم برات دختره اسکل بی شعور همین الان برو وبلاگت رو حذف کن خاک تو سرت با این وبلاگت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي