» وبلاگ پرپولیس

  » ورزشی
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 78577
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم که لذت ببرید و باز هم به من سر بزنید.نظر یادتونرررررررررررررررررررررره.
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
» فقط نرم افزار گوشی موبایل
» ****lip2lip****
» متن عاشقانه عاشقانه متن هاي عاشقانه متن کوتاه شعر و متن عاشقانه عاشقانه اشعار عاشقانه متنهاي عاشقانه
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ طرفداران حقیقی و فشنگچی و آدرس germezete1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» گزارش تصویری از بسته شدن قرار داد.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

 

از این بازگشت خیلی خوشحالم/کریمی: با شماره «8» در پرسپولیس خاطرات زیادی دارم
 

هافبک مهاجم ملی پوش و باتجربه پرسپولیس گفت: از این بازگشت خیلی خوشحالم و تشکر می کنم از حبیب کاشانی که این شانس را به من داد تا بار دیگر به پرسپولیس بازگردم و امیدوارم بتوانم جواب محبت های ایشان را در لیگ یازدهم، لیگ آسیا و جام حذفی بدهم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی کریمی پس از عقد قرارداد یکساله با باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم سال پرباری را با پرسپولیس پشت سر بگذاریم.
وی در مورد طولانی شدن جلسه با کاشانی و آیا اینکه قبلا به توافق رسیده بودید، گفت: کلا صحبت های من با آقای کاشانی در مورد قرارداد، 10 دقیقه بیشتر طول نکشید، چون در مقابل حبیب کاشانی چیزی نمی توانستم بگویم و ایشان نیز خیلی به من لطف دارند و بیشتر صحبت های ما مربوط به مسائل خصوصی و عادی بود که این نشست را طولانی کرد.
علی کریمی در مورد مبلغ قراردادش با پرسپولیس گفت: نمی توانم راجع به آن صحبت کنم اما همه مطمئن باشند که سقف قراردادها در آن کاملا رعایت شده است.
وی درباره بازی های فصل گذشته پرسپولیس تصریح کرد: من چند بازی آخر پرسپولیس را در جام حذفی دنبال کردم و یقینا تیمی که قهرمان جام حذفی می شود، باید صددرصد خوب کار کرده باشد.
کریمی ادامه داد: فکر می کنم پرسپولیس همیشه مشکلی از سوی مدیریت داشته است اما با توجه به نظر بازیکنانی که در پرسپولیس حضور داشته اند، فکر می کنم حبیب کاشانی بهترین مدیری بوده که طی چند سال اخیر به این باشگاه آمده است. آقای کاشانی از جمله مدیرانی است که شرایط بسیار خوبی را برای بازیکنان مهیا می کند که آنها تمام افکارشان را به بازی کردن متمرکز کنند و مشکلی نداشته باشد.
هافبک مهاجم پرسپولیس در مورد هواداران این تیم گفت: من بنابه اتفاقاتی که پیش از این افتاد، مجبور شدم از این تیم جدا شوم اما خیلی خوشحالم که دوباره بازگشتم. امیدوارم هواداران نه از من، بلکه از پرسپولیس با قدرت حمایت کنند، چون ما امسال نیز باید در سه جام به میدان برویم و در این میان، نیازمند حمایت های همه جانبه آنها هستیم.
علی کریمی در مورد شماره 8 نیز گفت: من در پرسپولیس با شماره «8» خاطرات زیادی دارم و همیشه هم این شماره را پوشیده ام و تشکر می کنم از آقای کاشانی که شماره «8» را به من دادند.

 
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

با حضور در باشگاه پرسپولیس؛ کریمی قراردادش را امضا کرد


علی کریمی با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این بازیکن پس از توافق اولیه صبح امروز (شنبه) قراردادش را با باشگاه پرسپولیس برای مدت یک سال به امضا رساند.

پس از آن علی کریمی و حبیب کاشانی در محل باشگاه پرسپولیس با رونمایی از پیراهن شماره 8 این بازیکن به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

 

 

برای شرکت در جلسه هم اندیشی فنی/ حضور گزینه های سرمربیگری پرسپولیس در باشگاه
 

گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس فردا (یکشنبه) با حضور در باشگاه پرسپولیس، برنامه های خود را تشریح می کنند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جلسه هم اندیشی با گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس، بعد از ظهر فردا در دفتر مدیریت باشگاه برگزار می شود و مربیانی که برنامه های خود را به باشگاه ارائه کرده اند، به تشریح و توضیح آن می پردازند.
این مربیان هر کدام به صورت جداگانه در دفتر مدیریت باشگاه پرسپولیس حضور یافته و توضیحات تکمیلی مربوط به برنامه های خود را به باشگاه ارائه می کنند.
متعاقبا و با بررسی نتایج این جلسات نیز سرمربی فصل آینده پرسپولیس معرفی می شود.
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

با نظر رییس مجمع باشگاه پرسپولیس/ کاشانی در حال رایزنی برای انتخاب کادر فنی پرسپولیس


 

به دنبال اعلام نظر علی سعیدلو، رییس مجمع باشگاه پرسپولیس، حبیب کاشانی با رایزنی برای انتخاب سرمربی برای فصل آینده، کار خود را در باشگاه پرسپولیس از سر گرفت.


 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی سعیدلو امروز در گفت و گویی با خبرگزاری فارس، درباره استعفای کاشانی و با اشاره به جلسه اش با سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت:" كاشاني به بنده استعفا نداده و در جلسه‌اي گفت كه مي‌خواهم بروم. اما ما بحث كرديم كه چرا استعفا بايد بدهد؟ بايد طراحي كنيم و ببينيم مشكلات چيست و مي‌خواهد با چه كسي كار كند و چه كسي را مربي بگذارد."

رئيس سازمان تربيت بدني در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه اخير وي با حبيب كاشاني گفت: از طريق فدراسيون فوتبال وضعيت باشگاه‌ها را پيگيري مي‌كنم و آنها مخصوصا وضعيت ليگ را گزارش مي‌دهند. حتي هيات رئيسه، ليگ دسته يك را به ما گزارش مي‌دهد اما به خاطر اينكه مسئول 2 باشگاه استقلال و پرسپوليس و رئيس مجمع 2 باشگاه هستم براي اين كار جلسه جداگانه‌‌اي مي‌گذارم.

وي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه در جلسه‌اي كه با كاشاني داشتيد در مورد بحث استعفاي او نيز صحبتي به ميان آمد خاطرنشان كرد: كاشاني به بنده استعفا نداده و در جلسه‌اي گفته كه مي‌خواهم بروم اما ما بحث كرديم كه چرا استعفا بايد بدهد؟ بايد طراحي كنيم و ببينيم مشكلات چيست و مي‌خواهد با چه كسي كار كند و چه كسي را مربي بگذارد. اينكه كار را رها كنيم راحت‌ترين كار است و حتي اگر كسي بخواهد استعفا بدهد اول سامان مي‌دهد و در وضعيت شلوغ استعفا نمي‌دهد. بايد به پرسپوليس كه جزء محبوب‌ترين باشگاه‌ها است، كمك كنيم.

سعيدلو درباره اينكه چه برنامه‌هاي براي پرسپوليس دارد گفت: در اين هفته با كاشاني و فتح الله زاده جلسه مي‌گذاريم چرا كه در فصل نقل و انتقالات هستيم اما طرفداران نگران نباشند. اين سال دوم است كه پرسپوليس در جام حذفي به صورت پياپي قهرمان شده است.

حبیب کاشانی نیز در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره تاکید علی سعیدلو، رییس مجمع باشگاه پرسپولیس مبنی بر ادامه فعالیتش در باشگاه پرسپولیس، گفت:" با توجه به نظر رییس مجمع باشگاه پرسپولیس، وظیفه خود می دانم کارها را در باشگاه پیگیری کنم. بر همین اساس پیگیر انتخاب کادر فنی هستم و به زودی سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده را انتخاب و معرفی می کنم."

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» تصاویر علیرضا حقیقی










 














 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

جشن قهرمانی پرسپولیسی ها در رختکن

 

پرسپولیسی ها پس از قهرمانی در رختکن به جشن و شادی پرداختند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخ پوشان تهرانی که در مجموع بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسیدند و قهرمان جام حذفی شدند، در رختکن به جشن و شادی بر پا کردند.

بازیکنان با خواندن سرود قهرمانی و تبریک به یکدیگر به استقبال جشن ورزشگاه رفتند.

 

 
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

حقیقی، زارع، نوروزی و علی عسگری به تیم ملی دعوت شدند


 

اسامی 30 بازیکن دعوت شده به تیم ملی در حالی اعلام شد که طی آن علیرضا حقیقی، هادی نوروزی، حمیدرضا علی عسگری و مازیار زارع از تیم پرسپولیس به اردوی این تیم دعوت شدند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از پایان مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران، 30 بازیکن به اردوی این تیم دعوت شدند.

اسامي بازيکنان دعوت شده به شرح زير است:

دروازه بانان: عليرضا حقيقي - مهدي رحمتي – شهاب گردان و ميثاق معمارزاده

مدافعان: خسرو حيدري – حسين ماهيني – سيدجلال حسيني – هادي عقيلي – محمد نصرتي – پژمان منتظري – احسان حاج صفي و مهرداد پولادي

هافبک ها: مازيار زارع – حميدرضا علي عسگری – هادي نوروزي - آندرانيک تيموريان – قاسم حدادي فر – مصطفي سيفي – پژمان نوري – محمدرضا خلعتبري – علي کريمي – ميثم بائو – آرش افشين – ميلاد زنيدپور و ايمان مبعلي

مهاجمان: کريم انصاري فرد – رضا نوروزي – سعيد دقيقي – مهرداد اولادي و محمد قاضي.

 

 
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

گزارش AFC از قهرمان جام حذفي/سرخ‌پوشان ايران آسيايي شدند


کنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارش بازتاب قهرماني تيم فوتبال پرسپوليس در بیست و چهارمین دوره مسابقات جام حذفي نوشت؛ سرخ‌پوشان ايران آسيايي شدند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارشي از فينال جام حذفي ايران نوشت؛ تيم فوتبال پرسپوليس علي‌رغم شکست يک بر صفر در ديدار برگشت مسابقه فينال مقابل ملوان بندرانزلي در اين شهر، با قهرماني در مسابقات جام حذفي ايران حضور خود را در ليگ قهرمانان آسيا در سال 2012 قطعي کرد.

سرخ‌پوشان که در ديدار رفت با نتيجه 4 بر 2 در ورزشگاه آزادي به پيروزي رسيده بودند، در دیدار برگشت با یک گل، نتیجه را به حریف واگذار کرده و در مجموع با نتيجه 4 بر 3، قهرمانی بیست و چهارمین دوره این مسابقات را به نام خود ثبت کردند. ضمن اینکه شاگردان علي دايي سال گذشته نيز توانسته بودند این جام را بالای سر ببرند.
 

 
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |
» 

فراهم کردن پول و امکانات، هنر نیست/ دایی: کاشانی کار خاصی برای پرسپولیس نکرد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در روز قهرمانی در رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور، مدیریت تیم را متهم به اخلال در روند قهرمانی تیم کرد. او البته ابراز امیدواری کرد احساسش درست نباشد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از قهرمانی سرخ پوشان تهرانی در رقابت های جام حذفی فصل 90-89، گفت: به نظرم برگزاری اردوهای تدارکاتی خارج از کشور و همچنین تدارک تورنمنت برای آماده سازی تیم کار خاصی نیست، همه چیز که پول نیست. مدیریت باشگاه آن طور که باید وظایفش را انجام نداد.

گزارشگر یکی از شبکه های تلویزیونی به دایی گفت: مدیریت باشگاه پرسپولیس امسال امکانات خوبی را برای شما فراهم کرد اردو ها، پاداش ها و نحوه پرداخت پول ها کار کوچکی نیست، آیا بهتر نیست در این روز نقش مدیریت را نادیده نگیریم که دایی پاسخ داد: من خیلی جاها تنها بودم. مدیریت فقط تهیه امکانات و پول دادن نیست. چیزهای دهان پر کن که مردم می بینند مدیریت نیست. حتی یکی از این اردوها از طریق یکی از دوستان من انجام شد. در ماجرای بازی با استیل آذین مدیریت باشگاه برای دفاع از حق ما چه کرد؟ کدامیک از مدیران باشگاه برای گرفتن حق، مصاحبه کردند؟ اول فصل من چه بازیکنانی رامی خواستم؟ از بین جلال حسینی و هادی عقیلی یکی را می خواستم. رحمتی، خلعتبری، کریم انصاری فرد، میلاد زنیدپور و ... همه را می خواستم. در نیم فصل دوم عماد رضا را می خواستم. در حالی که عماد رضا گفت: جوری با من تا کردند که نمانم و رفت به تیم که رفیق آقایان در آن بود. مدیریت وظیفه شناس این است که برای تیم آرامش بیاورد. مگر ما از وقتی درفشی فر آمدیم قول ندادند یک ماهه تکمیل شود و بتوانیم از سونا و استخر و بدنسازی آن استفاده کنیم. اما چه شد؟ به نظرم خواست خدا بود که خیلی مسایل را عوض کرد.

خبرنگاری نیز گفت: به طور مثال وضعیت مدیریت پرسپولیس بهتر از خیلی تیم ها از جمله رقیب شما استقلال است که دایی در پاسخ، گفت: مگر من شرایط مدیریت استقلال را می دانم و از آن خبر دارم. من خیلی جا ها تنها بودم. مدیریتی که اجازه دهد لیدر تیم بیاید در باشگاه عربده کشی کند، اسم اش را باید چه گذاشت؟ وقتی نامه محرومیت نورمحمدی نوزدهم به باشگاه زسیده و بیست و پنجم به من اعلام می کنند، این چه مدیریتی است؟

دایی ادامه داد: من امروز قراردادم با پرسپولیس تمام شد و حداقل اگر فردا از این تیم بروم خیالم راحت است که بر خلاف حرف خیلی از آقایان که قول قهرمانی را در دهان من گذاشتند، توانستم به لطف خدا قهرمان شوم. من هیچ وقت قول قهرمانی نداده بودم. ببینیم آقایان حالا چه چیزی را می خواهند مطرح کنند. آنها ما را از بازی ذوب آهن تنها گذاشتند البته از وقتی برخی عوامل آقایان از اطراف تیم رفتند راه های نفوذشان در تیم بسته شد، بهتر کار کردیم و امروز هم نتیجه همدلی و آرمشمان را دیدیم.

امروز را نگاه کنید چرا تا الان کسی در رختکن نمی آمد. اما امروز می بینیم که همه شان با فک و فامیل و کسانی که من با آنها مشکل دارم به همراه لیدرهایی هم که با آنها مشکل دارم به انزلی می آیند. مطمئن باشید من با اینها کار نمی کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، افزود: من در طول این مدت خود را سپر بلا قرار دادم و در روزنامه شان علیه من مطلب نوشتند. می خواهم بدانم آقایان در خوزستان، اصفهان و بازی سپاهان در تهران کجا بودند. من متاسفم برای فوتبالی که بخواهد اینگونه اداره شود. من بلد نیستم سیاسی صحبت کنم اما خیلی چیزها رامی فهمم. به نظرم خداوند دوباره لطفش را به من نشان داد.

وی در پاسخ به این سوال که شما که همه اینها را می دانستید چرا از تیم جدا نشدید؟ گفت: باید می ایستادم، آدم های بزرگ را گذاشته اند که این طور وقته ها بایستند. ضمنا مگر من کف دستم را بو کرده بودم. اینها هم از چند وقت پیش شروع کردند با بازیکنان صحبت کردن و دنبال مربی بودند. حالا هم در مصاحبه هایشان تکذیب کنند و بگویند نه. همه ناراحتی من این است که ای کاش کسی را به عنوان رقیب من مطرح می کردند که از من بزرگ تر باشد آن وقت ناراحت نمی شدم. ای کاش می رفتند و با یک آدم بزرگ تر تمام می کردند.

دایی تصریح کرد: بعد از این اتفاقات کاسه کوزه آقایان به هم ریخت. من این احساس را دارم که این آقایان نمی خواستند من برنده باشم که البته خدا کند اشتباه کرده باشم.

خبرنگاری درباره بی نظمی مراسم اهدا جام پرسید و دایی گفت: اینها همه تنبل بازی است در لیگی که هر تیم حداقل 5 میلیارد تومان برای یک فصل خرج می کند این جشن و این مراسم در حد اندازه آن نبود. پرسپولیس به عنوان پر طرفدارترین تیم کشور ارزش این را داشت که جشنی شایسته نامش برگزار کنند ضمن اینکه من اساسا با بازی رفت و برگشت در فینال مخالفم و هیچ جا این چنین ندیدم. در آلمان یک بازی انجام می شود در اسپانیا و ایتالیا هم چنین است.

دایی همچنین درباره بازی گفت: بازی سختی برای ما بود در نیمه اول ملوان خیلی بهتر از ما بود اما در نیمه دوم بازی متعادل شد در مجموع فکر می کنم حق به حق دار رسید داوری در این بازی نیز به ما ضربه زد چرا که در دقیقه 5 اولادی باید اخراج می شد. با این حال .

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

» عناوين آخرين مطالب ارسالي